غلام‌رضا تاجگردون : در جمهوری اسلامی گاهی به علت برخی کج سلیقگی‌های ما، یادمان می‌رود که چطور باید خدمت کنیم اما امیدواریم همه ما، با وجود نقد و انتقاداتی که به هر حوزه‌ای داریم برای پیشرفت کشور کمک کنیم و هر کدام بالا رفتیم خیلی آن بالا خرابکاری نکنیم که نفر بعدی با مشکل روبرو نشود.
کد خبر: ۸۵۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ 21 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری استان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که این دولت را زمین نگذارید، کمکش کنید و هر جا توانستند دست آن را بگیرید، اظهار داشت: برخی از مردم نسبت به مجلس دهم منتقد بودند، اما با تدبیر و حسن نیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت امور کشور در شرایط سخت فعلی می‌توانیم کار را جلو ببریم و این کارِ سیاسی و بازیِ سیاسی نیست، بلکه تدبیر پشت آن است.
غلام‌رضا تاجگردون افزود: در جمهوری اسلامی گاهی به علت برخی کج سلیقگی‌های ما، یادمان می‌رود که چطور باید خدمت کنیم اما امیدواریم همه ما، با وجود نقد و انتقاداتی که به هر حوزه‌ای داریم برای پیشرفت کشور کمک کنیم و هر کدام بالا رفتیم خیلی آن بالا خرابکاری نکنیم که نفر بعدی با مشکل روبرو نشود.
وی با بیان اینکه شاید برخی مسائل سلیقه‌ای و رسانه‌ای ذهن ما را مشغول کند اما نباید فراموش کنیم که پایداری خدمت باید ادامه داشته باشد، گفت: در چند سال اخیر طرح‌های ملی زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد در پیوست قانون بودجه وارد شده که از آن جمله می‌توان به آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه، ساماندهی بافت تاریخی دهدشت، بیمارستان چرام، بیمارستان‌های دنا و پاتاوه، سد تنگ سرخ، بیمارستان باشت و آبرسانی‌های امامزاده جعفر اشاره کرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح‌های ملی توسعه، عمران و آبادانی را در پی دارد، عنوان کرد: شورای اداری و دولت به عنوان قوه مجریه فراموش نکنند که در هر صورت این پروژه‌ها ها متعلق به دولت بوده و نماینده، تنها ناظر است و نمایندگان بعدی مجلس هم وظیفه خود بدانند که کمک کنند این پروژه‌ها سریع‌تر به نتیجه برسد.
تاجگردون گفت: وظیفه اخلاقی دیگری که همه مسئولان استان به عهده دارند و شاید سهم نماینده ولی فقیه در استان هم در این زمینه بیشتر باشد این است که برای همگرایی و هدایت به سمت جلو و ممانعت از پیش‌داوری‌ها تلاش شده و مانع از این شویم که موتور توسعه متوقف شود.
وی با بیان اینکه ما نمایندگان مجلس می‌رویم و می‌آییم، دولت‌ها می‌روند و می‌آیند و آنچه می‌ماند فرهنگ اجتماعی است، ابراز کرد: امیدوارم بتوانیم در دوره پیش روی مجلس شورای اسلامی نیز با یک همگرایی واحد برای ارتقای استان خدمت شایسته و بایسته انجام دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار