کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: عصر امروز در اکثر مناطق استان افزایش ابر، گاهش وزش باد نسبتاً شدید و رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق جنوب و غرب استان و تا حدودی مرکز پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ 20 May 2020

حجت‌اله علی‌عسگریان با اشاره به وضعیت هوای استان اصفهان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار در استان اصفهان است، بر این اساس عصر امروز در اکثر مناطق استان افزایش ابر، گاهش وزش باد نسبتاً شدید و رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق جنوب و غرب استان و تا حدودی مرکز پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تندباد لحظه‌ای در مناطق شرقی و تا حدی مرکز همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، ناپایداری‌های با شدت کمتر برای فردا در مناطق جنوبی و غرب استان ادامه دارد.

وی با اشاره به آب گرفتگی معابر عمومی، وقوع رواناب و جاری شدن سیلاب به صورت محلی گفت: توصیه می‌شود مردم از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها و فعالیت کوهنوردی خودداری کنند و سازه‌های موقت و پوشش گلخانه‌ها را ایمن کنند.

علی‌عسگریان با اشاره به این‌که دمای هوای استان اصفهان یک تا 3 درجه کاهش دارد، بیان کرد: کمینه دمای هوای اصفهان 14 و بیشنیه 29 درجه سانتی‌گراد بالای صفر است، بوئین میان‌دشت با 6 درجه و چوپانان با 33 درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر استان است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته نطنز 8.6، دهق 2.6، نائین 2.2، میمه 1.3، برزک کاشان یک میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار