معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: پرونده مشکل مالیاتی صنایع بزرگ در هیات حل اختلاف مالیاتی به صورت تخصصی بررسی و حکم عادلانه‌ای برای آن صادر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹ 20 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سید حسن قاضی عسگر اظهار کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید روز گذشته در حوزه امور مالیاتی برگزار شد و ۱۲ شرکت در حضور مدیرکل امور مالیاتی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

وی تصریح کرد: برخی از شرکت‌ها مشکلاتی از سال‌های گذشته داشتند که راهنمایی و راهکارهایی به آن‌ها ارائه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: مزیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این است که مسائل به صورت تخصصی مطرح و راهکار تخصصی ارایه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از جمله راهکارهای ارایه شده این بود که برگه‌های مالیاتی افرادی که قطعی شده و تصور می‌کنند ایرادی در این راستا وجود دارد با استفاده از ماده ۲۵۱ مکرر در اداره اقتصاد دارایی استان طرح شکایت می‌شود.

قاضی عسگر افزود: همچنین تعدادی از افراد مشکل دسته چک داشتند و قرار شد سفته به جای چک از آن‌ها پذیرفته شود.

وی اضافه کرد: برخی از افراد از صنایع بزرگ مراجعه کرده بودند که قرار شد در هیات حل اختلاف مالیاتی پرونده‌ها به صورت تخصصی بررسی و حکم عادلانه‌ای برای آن صادر کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه این اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری بود، اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۸۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد که در تسهیل کسب و کار و بهبود شاخص‌های آن موثر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار