از روز گذشته تا هم اکنون با گذر امواج ناپایدار آسمان استان قزوین بارانی است.
کد خبر: ۸۵۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 20 May 2020

 

 ادامه بارش باران در استان قزوین

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، مریم بهروزی، کارشناس هواشناسی استان گفت: برای امروز با توجه به گذر امواج ناپایدار تا ظهر امروز برای برخی از نقاط استان بارندگی پیش بینی می‌شود و از ساعات بعدازظهر به تدریج این موج استان را ترک می‌کند.
بهروزی افزود: برای روز پنج شنبه در اکثر مناطق استان جو پایدار است، ولی باتوجه به رطوبت خوب موجود در منطقه و گذر موج ضعیف در نیمه شمالی استان به ویژه ارتفاعات احتمال رگبار پراکنده خواهیم داشت.
کارشناس هواشناسی گفت: دیشب بارش‌های خوبی را در سطح استان داشتیم که بیشترین بارش در معلم کلایه ۱۶.۲ میلی متر گزارش شده است.
بهروزی با اشاره به اینکه بارش‌ها ماهیت رگباری دارند در بویین زهرا بارش باران نداشتیم و در قزوین هم ۶ ویک دهم میلی متر باران باریده است.
به گفته او، برای روز جمعه تا ظهر شنبه جوی پایدار در منطقه حاکم است.
بهروزی در ادامه گفت: برای امروز چهارشنبه با توجه به ابری بودن اسمان افزایش دما نداریم، اما از فردا پنج شنبه و روز جمعه و به ویژه شنبه در سطح منطقه افزایش دما اتفاق می‌افتد.
کارشناس هواشناسی پیش بینی کرد: در این مدت بیشینه دمای هوا در اکثر مناطق استان از ۳۰ درجه بیشتر خواهد شد.
او اضافه کرد: دیشب، مردم شهر آوج و کوهین دمای ۹ درجه را تجربه کردند و ظهر دیروز در گرمترین ساعات بیشترین دما با ۲۹ درجه بالای صفر در آبیک گزارش شده است.
به گفته کارشناس هواشناسی، در این مدت دمای هوای شهر قزوین ۱۲ تا ۲۸ درجه ثبت شده است.
منبع : صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار