کد خبر: ۸۵۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 19 May 2020

 

فرمانده انتظامی دزفول در خصوص ماجرای شب گذشته مهر شهر و حمله به نیرو‌های جهادی مسجد این منطقه توضیحاتی ارائه داد.
 
 
                                                   توضیح پلیس درباره حمله به نیرو‌های‌جهادی در دزفول
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا روح اله گراوندی شامگاه دوشنبه به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: در پی حمله افرادی ناشناس به نیرو‌های جهادی مسجد مهرشهر در شامگاه روز یکشنبه و مصدومیت آنها، پس از اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۱ دزفول برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و نسبت به تنظیم صورتجلسه اولیه و اخذ اظهارات مصدومان اقدام کردند.

وی با بیان اینکه مصدومان برای مداوا به بیمارستان اعزام شدند افزود: پلیس از بدو این حادثه تمام تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری افراد ناشناس آغاز کرد که این اقدامات تا حصول نتیجه ادامه دارند.

سرهنگ گراوندی درخصوص برخورد نامناسب ماموران پلیس در این حادثه نیز گفت: فرماندهی انتظامی پس از بررسی موضوع بلافاصله با مامور متخلف و مسئول مستقیم وی برخورد سازمانی مناسب را اعمال کرد و عصر امروز نیز با دعوت از این تلاشگر از آن‌ها دلجویی شد.

وی افزود: پلیس همواره قدردان زحمات گروه‌های جهادی، جهادگران عرصه سلامت و تمام کسانی است که در صف مبارزه با بیماری منحوس کرونا هستند.

فرمانده انتظامی دزفول از تعامل شهروندان با پلیس قدردانی کرد و گفت: مردمداری و رعایت حقوق شهروندی از شاخصه‌های اصلی ماموران انتظامی است.

روز دوشنبه انتشار تصاویری از حمله برخی افراد ناشناس به نیرو‌های جهادی که در حال ضد عفونی معابر و خیابان‌های مهرشهر دزفول بودند موجب واکنش‌هایی در فضای مجازی شد.

در تصاویر منتشر شده نیرو‌های جهادی مصدوم و از برخورد نامناسب نیروی انتظامی با جهادگران انتقاد شده بود.

احداث کلانتری یکی از مطالبات مهم اهالی مهرشهر دزفول با بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار