فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از انهدام باند سه ‌نفره سارقان اماکن دولتی با کشف ۱۰۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ 18 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی قربانی صبح امروز از انهدام باند سه ‌نفره اماکن دولتی خبر داد و اظهار داشت: در چند روز اخیر با اعلام گزارش‌هایی از سرقت اموال چند مدرسه در سطح شهر کاشان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند اعضای باند سه‌نفره سرقت را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

این مسؤول انتظامی بیان داشت: متهمان در ابتدا سرقت‌های صورت گرفته را انکار که پس از بازجویی‌های تخصصی و فنی پلیس، مشاهده شواهد و مدارک، تاکنون به ۱۰۶ مورد سرقت از تجهیزات و اموال مدارس سطح شهرستان اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

قربانی: ادامه داد در این رابطه با تلاش مأموران یک نفر مالخر نیز که با سارقان به‌ صورت باندی در انجام سرقت‌ها و خرید اموال مسروقه مشارکت داشت در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه زیادی کشف و ضبط شد.

وی در پایان خدمت به مردم را توفیقی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع با گروه‌های مجرمان در دستور کار جدی این فرماندهی قرار دارد و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار