رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بن رود و جرقویه علیا گفت: جهت صیانت از موقوفات ، سند مالکیت تک برگی
کد خبر: ۸۵۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 18 May 2020

مسجد سیدالشهدا طهمورثات،مسجد جامع طهمورثات،مسجد حضرت ابوالفضل و آشپزخانه مسجد به مساحت 2312مترمربع از طریق قانون ساماندهی و حمایت از عرضه مسکن اخذ گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان امراله اصغری ورزنه ، اظهار کرد: در راستای دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان اوقاف و با هدف صیانت و حراست از حقوق موقوفات، پس از پیگیری برای موقوفات مسجد سیدالشهدا طهمورثات،مسجد جامع طهمورثات،مسجد حضرت ابوالفضل و آشپزخانه مسجد در شهرستان بن رود سند مالکیت اخذ شد.
وی ادامه داد: مساحت این موقوفه 2312 متر مربع است که کاربری این موقوفات نیز مذهبی میباشد.
اصغری ورزنه رییس اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا یادآور شد: در حال حاضر بخش بن رود و جرقویه علیا حدود 700 موقوفه و حدود 900 رقبه دارد که در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه نیز به ثبت رسیده است. که بزرگترین موقوفه ،موقوفه سید علی بحر العلومی با 269 رقبه و کوچکترین موقوفه ،موقوفه حاج ابوالقاسم با یک رقبه با مساحت 13 متر مربع می باشد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بن رود و جرقویه علیا یادآور شد: توفیق خدمت به امامزادگان عظیم الشان، بقاع متبرکه ، اماکن مذهبی و موقوفات لیاقتی است که توسط اهل بیت(ع) به همه ما داده شده و باید تمام توان خود را برای خدمتگذاری به این امامزادگان واجب التعظیم صرف کنیم تا در روز قیامت شرمنده آنان نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار