با حضور جمعی از مسئولان؛
با حضور جمعی از مسئولان، کلنگ احداث ۱۰۰ واحد مسکونی طرح مسکن محرومان در گمیشان به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۵۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 18 May 2020

کلنگ ساخت۱۰۰ واحدمسکونی طرح مسکن محرومان در گمیشان به زمین زده شد 

با حضور جمعی از مسئولان، کلنگ احداث ۱۰۰ واحد مسکونی طرح مسکن محرومان در گمیشان به زمین زده شد.

بعدازظهر دوشنبه، با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان، مدیرکل بنیاد مسکن استان، مدیرکل امور روستایی، فرماندار شهرستان گمیشان و سایر مسئولان، کلنگ احداث ۱۰۰ واحد مسکونی طرح مسکن محرومان در شهرستان گمیشان با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال به زمین زده شد.

گفتنی است که طبق تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری گلستان سه هزار واحد مسکن ویژه محرومان با ۱۹۵ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری توسط بنیاد مسکن استان گلستان احداث و تحویل واجدان شرایط این طرح می شود.

به این واحدها ۴۰ میلیون تومان تسهیلات پنج درصد با بازپرداخت ۱۵ ساله و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود و پروانه، نقشه های این واحدها رایگان و هزینه آن توسط بنیاد مسکن استان پرداخت می شود.

 کلنگ ساخت۱۰۰ واحدمسکونی طرح مسکن محرومان در گمیشان به زمین زده شد

همچنین امروز هزار و هشتصد و پنجاه و ششمین واحد مقاوم سازی شده و هفتصد و پانزدهمین واحد احداثی حوادثی (سیل) توسط بنیاد مسکن استان گلستان در شهرستان گمیشان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این واحد مسکونی با استفاده از ۸۶ میلیون تومان تسهیلات و کمک های بلاعوض حوادثی بنیاد مسکن در مدت ۶ ماه به مساحت ۸۵ متر مربع احداث شده است.

شایان ذکر است پروانه، نقشه و نظارت واحدهای احداثی حوادثی رایگان و هزینه آن توسط بنیاد مسکن استان گلستان پرداخت میشود و همچنین هشت تن سیمان رایگان اهدایی رهبر معظم انقلاب نیز شامل این واحدها شده است.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار