مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: بازگشایی مراکز تفریحی و گردشگری در استان‌ها به استانداری‌ها محول شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 18 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ فریدون محمدی با اشاره به اینکه بازگشایی مراکز تفریحی و گردشگری در استان‌ها به استانداری‌ها محول شده است، اظهار داشت: در حال حاضر در برخی از استان‌ها این مراکز بازگشایی شده و  بعضی دیگر نیز پس از ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده مقرر شد جلسه‌ای در این راستا برگزار شود و تصمیم گیری‌ها اتخاذ شود، افزود: این آمادگی در استان البرز وجود دارد که بعد از ماه مبارک رمضان مراکز گردشگری بازگشایی شود، اما تصمیم نهایی منوط به تاییدیه استاندار البرز با توجه به شرایط شیوع این بیماری  است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز  با عنوان اینکه خسارت مراکز تفریحی و گردشگری استان البرز برآورد شده است،  بیان کرد: برای رفع خسارت به مراکز تفریحی و گردشگری  دولت یک بسته حمایتی پنج بندی مصوب کرد، که بندهای این بسته شامل  اقساطی کردن  آب، برق و گاز ،  امهال مالیات، بیمه‌کار و کارفرما به مدت سه ماه بود، همچنین به ازای هر کارمند فعال در این حوزه   20  الی 50 میلیون تومان وام 12 درصد به کارفرمایان داده می‌شود.

محمدی  با بیان اینکه به دنبال راهکاری برای رفع خسارت‌های وارد شده به مراکز تفریحی و گردشگری هستیم، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با تدوین برنامه‌ای پس از ماه مبارک رمضان سبب  رونق بخشی و جبران خسارت آن‌ها شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار