آذرماه سال ۹۵، «شبنم مددزاده» که تا پیش از آن خود را یک فعال دانشجویی اصلاح‌طلب معرفی می‌کرد در میتینگ گروهک تروریستی منافقین سخنرانی کرد.
کد خبر: ۸۵۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ 18 May 2020

شبنم‌مددزاده؛ از دانشگاه تا آغوش مریم رجوی در پاریس + تصاویر

به گزارش تابناک سمنان: گروهک تروریستی منافقین، سالهاست با کاسه لیسی آمریکا و برخی دول اروپایی، روزگار نکبت بار خود را با خانه دوشی سپری می‌کند.

سیاهه گروهک تروریستی منافقین به قدری آمیخته با جنایت و سبوعیت است که تقریبا هیچ یک از طیف‌های اپوزیسیون علی‌رغم مبتذل و فاسد بودن خودشان، علاقه‌ای به همکاری با آن‌ها ندارند.

تروریست‌های منفور
اگر چه بعضاً در بزنگاه‌هایی همچون، فتنه ۸۸ و فتنه و اغتشاشات دی ۹۶، همه طیف‌های اپوزیسیون از جمله منافقین با دستور آمریکا و سازمان سیا در زیر یک سقف جمع می‌شوند؛ اما در کل در میان گله اپوزیسیون، منافقین بسیار منفورند و این امر به سبب دست داشتن آن‌ها در جنایات بیشتر و نفرت عموم ایرانیان از آن‌ها است.

با این همه برخی افراد که در تشکل‌های دانشگاهی موسوم به اصلاح‌طلب فعالیت داشتند، بعضاً با سفر به خارج از کشور سر از میتینگ‌های گروهک تروریستی منافقین درمی‌آورند.

شبنم مددزاده کیست؟
آذرماه سال ۹۵، «شبنم مددزاده» که تا پیش از آن خود را یک فعال دانشجویی اصلاح‌طلب معرفی می‌کرد و حتی سابقه عضویت در شاخه تهران دفتر تحکیم وحدت را نیز داشت، در میتینگ گروهک تروریستی منافقین در پاریس حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

شبنم‌مددزاده؛ از دانشگاه تا آغوش مریم رجوی در پاریس + تصاویر

مددزاده سال ۱۳۸۷ بازداشت شد و پس از طی مراحل بازپرسی و دادرسی به جرم ارتباط با گروهک تروریستی منافقین به ۵ سال حبس محکوم شد. جالب آنکه در تمام مدت بازداشت این عنصر وابسته به تروریست‌ها، حامیان وی از جمله برخی چهره‌های رادیکال جریان اصلاحات عنوان می‌کردند که اتهام ارتباط مددزاده با گروهک تروریستی منافقین بی‌پایه است و او ارتباطی با این گروهک نداشته است.

ادعای وکیل مددزاده
محمد اولیایی‌فرد وکیل شبنم مددزاده نیز در مهر ۸۸ در مصاحبه با سایت ضدایرانی رادیوفردا اظهارات سخنگوی وقت قوه قضاییه مبنی بر ارتباط شبنم مددزاده با گروهک تروریستی منافقین را واهی و فراکنی دانست!

مددزاده که بهمن ماه ۱۳۹۲ از زندان آزاد شد، یکی از منابع گزارش‌دهی به «احمد شهید» گزارشگر اسبق سازمان ملل در امور ایران بوده است. گزارش‌هایی با اطلاعات سراسر کذب و وارونه که به خوراک خبری و تحلیلی سیاستمداران و رسانه‌های غرب علیه ایران تبدیل می‌شد و بعضا زمینه ساز فشار‌های حقوق بشری به کشورمان می‌گشت.

شبنم‌مددزاده؛ از دانشگاه تا آغوش مریم رجوی در پاریس + تصاویر

البته مددزاده تنها به اصطلاح دانشجویی نبوده که طی سال‌های اخیر به گروهک تروریستی منافقین پیوسته است.

فرزام معینی؛ از تهییج دانشجویان تا مجیزگویی سرکردگان منافقین
در اسفند ۹۶ فردی به نام «فرزام معینی» که در سوم اردیبهشت ۹۶ پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم، بعنوان یک دانشجوی اصلاح‌طلب در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان شرقی، با سخنرانی به تهییج دانشجویان پرداخت، با سفر به آلمان در جمع عناصر (البته اجاره‌ای) گروهک تروریستی منافقین حاضر شد و به مجیزگویی سرکردگان جنایتکار این گروهک پرداخت.

شبنم‌مددزاده؛ از دانشگاه تا آغوش مریم رجوی در پاریس + تصاویر

محتوای سخنانی که این فعال دانشجویی اصلاح طلب پیش از انتخابات در دانشگاه شهید مدنی بر زبان راند، شباهت بسیار زیادی با ماهیت گروهک تروریستی منافقین داشت. گروهکی که در ایران بعنوان داعشی‌های دهه ۶۰ معروف هستند و دقیقا این فرد نیز در آن سخنرانی، تاثر و ناراحتی خود را از زوال داعش در سوریه با توهین به شهدای مدافع حرم اعلام داشت.

البته این فرد که آن روز‌ها بعنوان فعال دانشجویی اصلاح‌طلب شناخته می‌شد و این روز‌ها دریوزه و مجیزه‌گوی سرکردگان گروهک تروریستی منافقین است، در سخنرانی مزبور، تنها به توهین به مدافعان حرم اکتفا نکرد بلکه دامنه جسارت و درشت گویی خود را به ساحت مقدس ائمه اطهار علیهم‌السلام نیز کشاند.

 

منبع: میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار