کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از بعد از ظهر تا اواخر وقت روز سه شنبه این هفته دوباره ناپایداری های بهاری، همراه با وزش باد نسبتا شدید و بارش های رگباری موقت در مناطق شرق، شمال و مرکز استان همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶ 17 May 2020

فاطمه زهرا سیدان اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار طی چند روز آینده در استان است، براین اساس امروز در بیشتر مناطق استان شاهد افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید و در مناطق شرق و شمال شرق، گرد و خاک محلی و کاهش دید افقی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه از روز دوشنبه در برخی مناطق مرکز و شمال غرب استان اصفهان شرایط برای رگبار موقت وجود دارد، گفت: از بعدازظهر تا اواخر وقت روز سه شنبه دوباره ناپایداری های بهاری، همراه با وزش باد نسبتا شدید و بارش های رگباری موقت در مناطق شرق، شمال و مرکز همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

 کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان افزود: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان اصفهان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت.

به گفته وی، بیشینه دمای بعد از ظهر امروز شهر اصفهان ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دمای صبح فردا ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

سیدان با بیان اینکه طی این مدت آران و بیدگل با ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین نقطه استان و بوئین و میاندشت با ۵ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین نقطه استان پیش بینی شده است، افزود: برای شهر اصفهان نیز هوای صاف، غبار صبح گاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار