کد خبر: ۸۵۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 17 May 2020

به گزارش تابناک تبریز محمد رضایی؛ مدیرپژوهش‌و‌فناوری شرکت ملی پالایش و پخش ایران با اشاره به طرح دوگانه سوز کردن خودروها گفت: باهماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت ملی پالایش و پخش متولی شد تا نرم افزار جامعی تهیه شود. بدین ترتیب سامانه دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی ایجاد شد.

وی افزود: در این سامانه به هیچ عنوان اطلاعات نادرست و فیک وجود نخواهد داشت.

رضایی تصریح کرد: نوبت دهی به صورت شفاف به کاربران اعلام می شود و مردم دچار سردرگمی نخواهند شد.

مدیرپژوهش‌و‌فناوری شرکت ملی پالایش و پخش با اشاره به آخرین آمار ثبت نام کنندگان در این طرح گفت :در حال حاضر حدود ۶۰۰۰-۷۰۰۰ نفر برای خودرو ثبت نام کردند که از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر مشمول این طرح شده اند.

گفتنی است سامانه جدید که به‌منظور سهولت در فرآیند ثبت‌نام، نوبت‌گیری و بررسی‌ و پالایش نهایی اطلاعات متقاضیان گازسوز کردن خودروهای عمومی راه‌اندازی شده است، ۲۴ اردیبهشت‌ماه) رونمایی شد.

متقاضیان از جمله مالکان خودروهای تاکسی عمومی و وانت‌بارها، نیسان و کامیونت می‌توانند با مراجعه به این سامانه اینترنتی به آدرس https://gcr.niopdc.ir ثبت‌نام خود را نهایی و نوبت‌گیری کنند.

بر پایه مصوبه اخیر شورای اقتصاد، از طریق اعطای تسهیلات رایگان، حدود یک میلیون و ۴۶۰ هزار خودرو به سمت سوخت پاک و ارزان سی‌ان‌جی هدایت خواهند شد که شامل ۱۰۰ درصد بخش حمل‌ونقل مسافر و بار در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :