مدیرکل بهزیستی مازندران گفت که ثبت نام برای متقاضیان مراکز خدمات بهزیستی با عنوان " مثبت زندگی " آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند به صورت الکترونیکی و غیرحضوری تقاضای خود را ثبت کنند.
کد خبر: ۸۵۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 14 May 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی بهزیستی مازندران ، فرزاد گوهردهی با تاکید بر اینکه خدمات این مراکز مثبت زدگی محدود به مددجویان نمی‌شود بلکه در حوزه سلامت اجتماعی به آحاد مردم خدمات داده می‌شود ، افزود : فراهم شدن امکان ارائه خدمات به‌صورت الکترونیکی، بهبود، اصلاح و حذف فرآیندهای موازی و امکان طراحی برنامه‌های جدید برای رفع نیازهای روز جامعه هدف، بخشی از اهداف راه اندازی مراکز مثبت زندگی محسوب می‌شود.

وی گفت که دستورالعمل تاسیس مراکز مثبت زندگی در راستای گسترش ماموریت ها، نیازها، انتظارات و مطالبات جامعه از سازمان بهزیستی، بهره مندی از ظرفیت های مردمی در قالب مراکز و موسسات غیردولتی و به منظور تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی از سوی سازمان بهزیستی تدوین شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه ۲۲ خدمت در سطح اول ( مددجویان مستمری بگیر) در این مراکز ارائه می شود تا دسترسی پذیری مردم جامعه به خدمات بهزیستی آسانتر شود، افزود: به همین منظور و به استناد بند۴ماده۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و در راستای تحقق شاخص های سلامت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی، تاسیس مراکز مثبت زندگی در دستور کار سازمان بهزیستی کشور قرار گرفت.

گوهردهی با اشاره به الکترونیکی بودن فرایند ثبت نام متقاضیان از طریق سامانه صدور مجوز، تصریح کرد :متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط می توانند به مدت ۱۵ روز با مراجعه به سامانه صدور مجوز سازمان بهزیستی کشور به نشانی اینترنتی http://www.centers.behzisti.net/register نسبت به ثبت درخواست تاسیس این مراکز اقدام کنند .

همچنین شماره تلفن های ۰۲۱_۶۶۷۴۰۰۵۷ و ۰۲۱_۶۶۷۴۰۰۵۴ جهت پشتیبانی تلفنی سامانه صدور مجوز مراکز مثبت زندگی فعال هستند.

بهزیستی مازندران ۲۴۵ هزا رمددجو دارد که از این تعداد حدود ۵۸ هزار نفر از پوش مستمری ماهیانه برخوردار هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار