با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین کتاب «کاش برگردی»، خاطرات مادر شهید مدافع حرم، ذکریا شیری رونمایی شد.
کد خبر: ۸۴۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 13 May 2020

 

 

 به گزراش خبرگزاری تابناک قزوین ، کتاب کاش برگردی با قلم محمدرسول ملاحسنی، با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، خانواده شهید شیری و امام جمعه اقبالیه در منزل شهید شیری در شهر اقبالیه رونمایی شد.

 

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این مراسم اظهار کرد: خوشحال هستیم در این ایام ملکوتی و معنوی، کتاب خاطرات شهید ذکریا شیری به چاپ رسیده است چرا که این ایام برکات این کتاب را دوچندان می‌کند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: شهدا در زندگی و پس از شهادت، منشأ برکت هستند چرا که با پیروی از قرآن که خداوند آن را کتاب با برکت و کریم نامیده است، زندگی کردند و برای جلب رضای خدا پا در مسیر مبارزه و شهادت گذاشتند.

 

امام جمعه قزوین با تقدیر از آقای ملاحسنی نویسنده این کتاب گفت: کتاب «یادت باشد» که در آن زندگی شهید حمید سیاهکلی روایت شده بود، مورد تمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و ان‌شاءالله «کاش برگردی» نیز که زندگی شهید مظلومی را روایت کرده است به همان اندازه دیده و اثرگذار خواهد شد.

 

در این مراسم آقای شعبانعلی شیری پدر شهید و خانم رقیه آقائی مادر شهید نیز از گردآوری و تألیف کتاب کاش برگردی قدردانی کردند و محمدرسول ملاحسنی نویسنده این کتاب، گزارشی از مراحل تألیف و نشر آن ارائه کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار