در نوروز 94
تابناک: رئیس اتحادیه دفاتر مشاوران املاک اصفهان گفت: بیش از 10 هزار مسکن اجاره‌ای برای گردشگران نوروزی شهر اصفهان آماده شده است.
کد خبر: ۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲ 27 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسول جهانگیری اظهار کرد: قیمت رهن و اجاره مسکن نسبت به ماه‌های خرداد و شهریور سال گذشته ثابت بوده است.

وی با اشاره به فرآیند رهن و اجاره در طول سال افزود: به طور معمول در استان اصفهان افراد ساکن در منازل استیجاری زمان تغییر منزل خود را در محدوده ماه‌های پایان خرداد تا پایان شهریور قرار می‌دهند که علت آن هم مدت زمان فراغت تحصیلی دانشجویان و دانش‌آموزان است.

عضو شورای شهر اصفهان گفت: معمولا افزایش قیمت رهن و اجاره مسکن در سه ماه تابستان صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تنها استان کشور که منازل استیجاری با امنیت و شرایط ویژه در ایام نوروز را در اختیار مسافران قرار می‌دهد، استان اصفهان است، ادامه داد: در استان اصفهان از سال 84 تاکنون منازل استیجاری سطح شهر ساماندهی شده و از نظر امنیتی زیر نظر اماکن، دادگستری و نیروی انتظامی مورد نظارت قرار گرفته است تا مسافران و گردشگران با آسایش و امنیت کامل در استان اصفهان اقامت داشته باشند.

جهانگیری با اشاره به اینکه سالانه بیش از 10 هزار ثبت‌نام برای مسکن اجاره‌ای در ایام نوروز داریم، بیان کرد: نوروز 94 از لحاظ مسکن اجاره‌ای برای گردشگران مشکل خاصی نداریم.

وی تاکید کرد: این منازل اجاره‌ای زمانی فعالیت خود را آغاز می‌کنند که ظرفیت اقامتگاه‌های گردشگری در اصفهان که شامل هتل‌ها و مسافرخانه‌ها است، تکمیل شده باشد.

رئیس اتحادیه دفاتر مشاوران املاک اصفهان بیان کرد: مسافران و گردشگران نوروزی از طرف نیروهای هدایت‌گر مسافران که در چهار ورودی اصلی و هشت ورودی فرعی شهر اصفهان به صورت شبانه‌روزی فعال هستند، هدایت می‌شوند.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی دادگستری و نیروی انتظامی استان اصفهان یادآور شد: با افرادی که در ایام نوروز کلید به دست در خیابان منازل خود را خارج از طرح نوروزی به مسافران اجاره می‌دهند، برخورد می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار