قزوین ؛
مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین ، از خرید دست بافته‌ها و تولیدات فرش و گلیم روستائیان با هدف حمایت از اقتصاد و اشتغال روستایی خبر داد.
کد خبر: ۸۴۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 11 May 2020
 
 خریداری دست بافته‌ها و تولیدات فرش و گلیم روستائیان

 

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، نجفی مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری گفت: به منظور تحقق شعار سال و با توجه به انعقاد تفاهم نامه فی مابین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره)، شیوه نامه خرید دست بافته‌ها و تولیدات فرش و گلیم مناطق روستایی و محروم کشور به منظور حمایت از اقتصاد و درآمد روستاییان ابلاغ شد.
نجفی افزود : با توجه به ظرفیت بالای مناطق روستایی استان در تولید فرش و سایر دست بافته‌ها استفاده از این فرصت گام موثری برای ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدات روستاییان و رونق اقتصاد روستا است.
وی اضافه کرد : در این زمینه دهیاران استان مکلفند برای اطلاع رسانی عمومی در سطح روستا‌ها و شناسایی تولید کنندگان فرش و صنایع دستی در مناطق روستایی اقدام کنند.
مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری گفت: تولید کنندگان روستایی می‌توانند تولیدات خود را از طریق هماهنگی با کمیته امداد قیمت گذاری و به فروش برسانند.
نجفی افزود: با اجرای این تفاهم‌نامه مشکل فروش تولیدات فرش و گلیم مرتفع می‌شود و کیفیت محصولات تولیدی نیز ارتقاء خواهد یافت.
منبع : صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار