کد خبر: ۸۴۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶ 09 May 2020
 
پیچ مرگ اصلاح می شود

تابناک/ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین از انجام عملیات رفع یک نقطه حادثه خیز معروف به پیچ مرگ در جاده قدیم قزوین رشت خبر داد.

اسماعیل جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر از انجام عملیات رفع یک نقطه حادثه خیز معروف به پیچ مرگ در جاده قدیم قزوین رشت خبر داد و گفت: اصلاح این پیچ تند و خطرناک در نقطه مورد نظر تا حد قابل توجهی از حوادث رانندگی و تلفات جاده‌ای جلوگیری خواهد کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین افزود: عملیات اصلاح این پیچ خطرناک به طول ۶۰۰ متر از اواخر سال ۹۸ آغاز شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۲۴۳ هزار متر مکعب عملیات خاکریزی در این پیچ انجام شده و ۷۲۹ هزار متر مکعب تا پایان طرح باقی مانده است.

جعفری با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۵ میلیارد ریال در قالب پروژه‌های امانی برای اصلاح پیچ مرگ هزینه شده است گفت: حذف این پیچ و آزادسازی و شانه سازی حریم راه ضریب ایمنی این نقطه را تا حد بسیار بالایی افزایش خواهد داد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوهین با اشاره به وجود پیچ قوس‌های حادثه خیز در جاده قدیم قزوین- رشت افزود: با توجه به ضرورت اصلاح این نقاط برای کاهش ترافیک و تصادفات در آینده برای بهسازی و اصلاح آنها نیز اقدام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار