معاون طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی کشور؛
معاون بنیاد علوی با اشاره به لزوم اجرای این پروژه و نقش حیاتی آن در خروج از بن بست تاریخی شهرستان خواستار ارائه طرح مطالعاتی و نقشه های مربوطه، معرفی نماینده اجرایی اداره راه و شهرسازی و پیاده کردن خط پروژه توسط دستگاه مربوطه جهت شروع و عملیاتی نمودن این پروژه شد.
کد خبر: ۸۴۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۹ 09 May 2020

معاون پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی کشور به شهرستان لنده سفر و از برخی پروژه های عمرانی در دست اقدام بنیاد در این منطقه بازدید کرد. در این سفر یک روزه پروژه مهم ارتباطی محور لنده-دهدشت مورد بررسی قرار گرفت.

سید فرهاد قادریان بهمراه مسئولین این شهرستان بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام شهر لنده، در منطقه دشت بن محل اجرای پروژه مهم ارتباطی، محور لنده به شهرستان کهگیلویه و جاده ی ملی پاتاوه دهدشت حضور و در ادامه از اجرای پل بزرگ در حال احداث بر روی رودخانه مارون نیز بازدید داشتند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ معاون طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در حاشیه بازدید امروز، نسبت به جاده ی ارتباطی لنده-دهدشت گفت؛ قرار است ۴ و نیم کیلومتر از این پروژه که نقش مهمی در خروج از بن بست جاده ای منطقه دارد توسط بنیاد علوی با مشارکت راه و شهرسازی اجرایی شود.

وی با اشاره به لزوم اجرای این پروژه و نقش حیاتی آن در خروج از بن بست تاریخی شهرستان خواستار ارائه طرح مطالعاتی و نقشه های مربوطه، معرفی نماینده اجرایی اداره راه و شهرسازی و پیاده کردن خط پروژه توسط دستگاه مربوطه جهت شروع و عملیاتی نمودن این پروژه شد.

قادریان اظهار داشت؛ در تعهدی که بنیاد متقبل شد، عملیات اجرایی جاده ی مذکور بعد از طی مراحل اداری توسط راه و شهرسازی شروع خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر پای کار بودن بنیاد در راستای تحقق این مطالبه مهم بیان داشت؛ پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در راستای کمک به مناطق محروم و تحقق مطالبات مردمی، اعتبار ۱۰ میلیاردی از سوی بنیاد برای اجرای این پروژه اختصاص داده شد که انشالله در صورت رفع موانع، عملیات اجرایی آغاز میشود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
نقشه برا چیشونه، همینجوری یه خطی بکشن.کارهای راه شهر وسازی ما اینجوریه دیگه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار