شهردار مادوان افزود: در حوزه فضای سبز هم هیچ گونه فضایی در این شهر وجود ندارد و دنبال پارک 70 هکتاری و صدور سند آن بودیم و اقدامی نشد و به صورت 4 هزار متر و 5 هزار متر شاهد واگذاری آن هستیم.
کد خبر: ۸۴۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 07 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن بازدید از شهر مادوان از نزدیک مشکلات این شهر را مورد بررسی قرار داد.
شهردار مادوان در این بازدید با اشاره به برخی از کمبودهایی که در شهر مادوان وجود دارد اظهار کرد: در خصوص ورزش هیچ کمکی تاکنون به شهر مادوان نشده است و اکنون به دلیل نبود فضاهای ورزشی و تفریحی نباید شاهد نشاط اجتماعی در منطقه مادوان باشیم.
وی گفت: چرا باید یک شهر 23 هزار نفری که جمعیت آن از برخی شهرستان‌های استان بیشتر است تنها یک سالن ورزشی داشته باشد.
شهردار مادوان افزود: در حوزه فضای سبز هم هیچ گونه فضایی در این شهر وجود ندارد و دنبال پارک 70 هکتاری و صدور سند آن بودیم و اقدامی نشد و به صورت 4 هزار متر و 5 هزار متر شاهد واگذاری آن هستیم.
وی با بیان اینکه پهنه‌بندی این شهر ظرف 3 تا 4 سال آینده به گونه‌ای است که به شهر گوشه هم می‌رسد افزود: به شدت کمبود اماکن و فضاهای ورزشی و تفریحی و آموزشی در مادوان وجود دارد.
در ادامه میرمحمدی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در گذشته که مسوولان کشوری به این منطقه آمدند قول دادند که اگر زمینی در اختیار گذاشته شود فضای فرهنگی مناسب برای مادوان ساخته خواهد شد اما چنین زمینی در اختیار قرار نگرفت.
وی با تایید این که در منطقه مادوان فضای ورزشی وجود ندارد به تنها فضای ورزشی متعلق به سپاه اشاره کرد که در جلسه‌ای قول ساخت سالن را دادند و به قول خود عمل کردند.
در ادامه احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از شاخص‌های کشورهای در حال توسعه حاشیه‌نشینی آن‌هاست افزود: یاسوج هم از نظر حاشیه‌نشینی وضعیت خاص خود را دارد.
وی با انتقاد از کسانی که در گذشته‌ها بدون اینکه فکری برای فضاهای مورد نیاز مادوان کنند اجازه ساخت و ساز در این منطقه را دادند اظهار کرد: باید فکری برای مردم این منطقه شود که از هر نظر دچار مشکل شده‌اند.
این مسوول نبود فضای ورزشی و مسجد و فضای سبز را عیبی بزرگ برای یک شهر 23 هزار نفری دانست و گفت: به فکر سلامت مردم باشیم چرا که بیشترین مشکلات اجتماعی دامنگیر این منطقه حاشیه‌نشین شده است.
در ادامه سخنگوی شورای اسلامی شهر مادوان با بیان اینکه بیش از هر چیز مادوان مشکل آب آشامیدنی دارد اظهار کرد: مردم عذاب می‌کشند در سال‌های گذشته پی‌گیری صورت گرفت که از منطقه تنگ کبوتری آب به این منطقه برسد در حالی که از دره مهریان تا گوشه 68 هزار نفر آدم زندگی می‌کنند.
در ادامه حجت‌الاسلام میرمحمدی مدیرکل اجتماعی استانداری با تایید این گفته سخنگوی شورا و بیان نارضایتی عمومی مردم مادوان اظهار کرد: در دوره قبل مدیرعامل آبفا قول داد و گفت که مشکل برطرف شده است اما همچنان این مشکل برقرار است و اکنون مردم مادوان بیش از هر چیز درد و مشکل آب دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار