همزمان با شهرهای عضو مجمع شهرداران آسیایی و به مناسبت روز جهانی پرستار
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت روز جهانی پرستار، شهر اصفهان نیز همزمان با شهرهای عضو مجمع شهرداران آسیایی یکی از پل های شهر را با نورپردازی سفید برای قدردانی از کادر درمان، نورپردازی خواهد کرد که در اصفهان پل تاریخی خواجو برای این اقدام جهانی انتخاب شده است.
کد خبر: ۸۴۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 07 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ایمان حجتی با اشاره به اینکه برای قدردانی از تلاش های کادر درمانی به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا و همزمان با روز جهانی پرستار، سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان، اقدام به نورپردازی پل تاریخی خواجو خواهند کرد، اظهار کرد: این اقدام فردا (جمعه 19 اردیبهشت) با نور سفید روی ضلع شرقی پل خواجو انجام می شود.
وی ادامه داد: مدت زمان اجرای نورپردازی دو ساعت خواهد بود و برنامه از حدود ساعت 20 و 15 دقیقه با دستگاه های ویدئومپینگ آغاز می شود و تا ساعت 22 ادامه دارد که شهروندان می توانند تصاویر آن را از طریق اینترنت و فضاهای مجازی دنبال کنند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: همزمان با اصفهان این کار در شهرهای عضو شبکه شهرهای آسیایی به مناسبت روز پرستار اجرا می شود.
وی اضافه کرد: روز هشت ماه می میلادی و روز دوازدهم این ماه به ترتیب «روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر» و «روز پرستار» است به همین دلیل این اقدام سراسری با هدف همدردی با کادر درمانی جهان با شعار «Common pain» (درد مشترک) به ویژه همزمان با شیوع بیماری کرونا در جهان صورت می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار