مدیرعامل ستاد دیه کاشان گفت: 275 نفر زندانی محکوم جرایم غیرعمد در این شهرستان برای آزادی چشم انتظار کمک افراد نیکوکار هستند.
کد خبر: ۸۴۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 06 May 2020

علی فرزانه تشریح کرد: از این تعداد ۲۳۷ نفر محکومان مالی غیرعمد، ۳۴ نفر محکومان مهریه و نفقه و چهار نفر نیز به علت دیه ناشی از سانحه در زندان هستند.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، سالانه همزمان با ماه مبارک رمضان افزود: امسال به علت شیوع ویروس کرونا و ممنوع بودن اجتماعات، نمی‌توان برنامه‌ای اجرا کرد.

مدیرعامل ستاد دیه کاشان ادامه داد: زندانیان جرایم غیرعمد در این ماه مبارک چشم انتظار سخاوت، مهرورزی و کمک خیران هستند و انتظار می‌رود نیکوکاران کمک‌های نقدی خود را به شماره‌ حساب‌های ۰۱۰۷۷۰۷۹۰۸۰۰۷ و  ۱۹۳۰۱۱۷۱۳۱ به ترتیب نزد بانک‌های ملی و تجارت واریز کنند.

وی به آزادی ۱۲۲ نفر زندانی جرایم غیرعمد در سال گذشته بر اساس شیوه‌نامه و دستورالعمل‌های ستاد دیه کشور در شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت: این زندانیان شامل ۸۹ نفر محکومان مالی غیرعمد، ۱۸ نفر مهریه، ۱۲ نفر دیه ناشی از سانحه و سه نفر مددجوی ناتوان در پرداخت نفقه بودند.

فرزانه در ادامه مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده برای آزادی این زندانیان از جمله کمک خیران و ستاد دیه را نزدیک به ۱۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار