مدیرکل زندان های کردستان:
مدیرکل زندان های کردستان گفت: جشن گلریزان امسال با همکاری صدا و سیمای مرکز استان در بیستم اردیبهشت به صورت برنامه زنده تلویزیونی از ساعت ۲۲ تا ۲۴ برگزار می شود.
کد خبر: ۸۴۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 06 May 2020

جشن گلریزان ۲۰ اردیبهشت بصورت برنامه زنده تلویزیونی برگزار می شود 

مدیرکل زندان های کردستان گفت: جشن گلریزان امسال با همکاری صدا و سیمای مرکز استان در بیستم اردیبهشت به صورت برنامه زنده تلویزیونی از ساعت ۲۲ تا ۲۴ برگزار می شود.

مراد فتحی در این گفت و گو، با بیان اینکه جشن گلریزان امسال بسیار متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، اظهار داشت: همه ساله مردم نیک اندیش کردستانی در ماه مبارک رمضان حماسه‌ای عظیم را رقم زده اند و با حضور گسترده و گرم خود در محافل برگزاری جشن‌های گلریزان و کمک به ستاد دیه، نور امید را در دل خانواده‌های زندانیان نیازمند روشن می‌کردند.

وی افزود: متأسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و در راستای توجه به سلامت مردم جامعه نتوانستیم جشن گلریزان را همچون سال‌های گذشته در نقاط مختلف استان و با حضور پرشور مردم برگزار کنیم و با همکاری صدا و سیمای مرکز استان قرار است گلریزانی متفاوت از سال‌های گذشته را داشته باشیم و در این راستا این جشن باشکوه در بیستم اردیبهشت مصادف با ۱۵ رمضان المبارک و همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به صورت برنامه زنده تلویزیونی از ساعت ۲۲ تا ۲۴ برگزار می‌شود.

مدیرکل زندان‌های کردستان ادامه داد: در این برنامه زنده تلویزیونی علاوه بر حضور مدیران استانی، خیرین، هنرمندان، معتمدین و چهره‌های سرشناس استان که همه ساله با حضور سبز خود موجبات دلگرمی اعضای ستاد دیه را به وجود آورده اند، اجرای موسیقی زنده و سایر برنامه‌های شاد و مفرح نیز اجرا خواهد شد.

فتحی با دعوت از مردم و خیرین جهت نظاره گر شدن این برنامه شاد و زنده تلویزیونی، یادآور شد: در حال حاضر حدود ۳۰۰ خانواده زندانی نیازمند جرایم غیرعمد کردستانی چشم انتظار دستان سخاوتمند خیرین و هم استانی هایشان هستند تا با کمک‌های انسان دوستانه خود زمینه آزادی سرپرستان این خانواده‌های آبرومند که ناخواسته و به دلیل مشکلات و نوسانات اقتصادی روانه شده اند را آزاد و بار دیگر شادی و شعف را در کانون گرم این خانواده‌ها جاری سازند.

وی بار دیگر مردم را حامیان اصلی ستاد دیه دانست و بیان کرد: سال گذشته خیرین کردستانی با اهدای مبلغی حدود یک میلیارد و نهصد میلیون تومان زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد استان را فراهم کردند و امیدواریم امسال نیز شاهد حمایت‌های بی دریغ این مردم خیرخواه از ستاد دیه دراستان باشیم.

گفتنی است شماره حساب‌های ۷۷/۲۰۸۹۸۹۸۹ نزد بانک ملت، ۱۱۳۹۰۲۷۶۰۰ نزد بانک تجارت و ۰۱۰۵۹۵۱۰۷۸۰۰۴ نزد بانک ملی مربوط به ستاد دیه جهت واریز کمک‌های نقدی خیرین اختصاص داده شده است و همچنین خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۳۴۰۳۷۱۰ مربوط به ستاد دیه واریز کنند.

منبع/ مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار