سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: با توجه به دغدغه مومنان درباره شب قدر، آیین‌های ویژه این شب در چند مکان مشخص اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۴۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ 05 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، غلامی با اشاره به ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی، افزود: ممنوعیت توزیع پذیرایی و نذری، همراه آوردن زیرانداز و کتاب‌های ادعیه و قرآن، رعایت فاصله در نشستن، محدودیت زمانی برگزاری این مراسم از جمله شرایط مراسم لیالی قدر امسال است.

وی با اشاره به منوط شدن بازگشایی مدارس و مساجد به سفید شدن وضعیت شهرستان‌های استان، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان موظف شد وضعیت شهرهای مختلف را بررسی و به محض تبدیل وضعیت یک شهرستان به وضعیت سفید، این مساله را اعلام کند.

غلامی گفت: همچنین آموزش و پرورش استان موظف شد مقدمات امر را تا ۲۷ اردیبهشت فراهم کند تا در صورت اعلام وضعیت سفید شهرستانی نسبت به بازگشایی مدارس آن اقدام شود.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: بر اساس اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان، تاکنون از مجموع ۲۴ شهرستان اصفهان تنها شهرستان بویین میاندشت در وضعیت سفید قرار دارد.

وی اضافه کرد: براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیش از ۷۸ درصد واحد صنفی و تولیدی استان کُد بهداشتی دریافت کرده‌اند و بر اساس نظارت‌های صورت گرفته بیش از ۷۰ درصد این واحدها دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار