کد خبر: ۸۴۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 05 May 2020

معاون فرماندار ماسال:میز خدمت مصداق رعایت حقوق شهروندی در ادارات است

تابناک/ معاون فرماندار ماسال گفت : میز خدمت مصداق رعایت حقوق شهروندی در ادارات و از وظایف جاری و ذاتی ادارات و شهرداریها است.

جعفر صفری در جلسه حقوق شهروندی و مناسب سازی معابر شهری اظهار داشت :در راستای تکریم به ارباب رجوع باید امکان استفاده شهروندان از دولت الکترونیک و پیگیری امور ارباب رجوع را فراهم سازیم .
وی  با اشاره به اینکه دوره های آموزشی در راستای ترویج حقوق شهروندی دستگاه ها باید اجرا شود افزود: توانمند سازی کارکنان با استفاده از ظرفیت فرهنگی و اجتماعی سازمان می تواند در ایجاد حس مسئولیت پذیری اجتماعی و تقویت روحیه خودکنترلی، وجدان کاری و دین مداری مدیران و کارکنان نقش موثر داشته باشد .
صفری بر  لزوم مناسب سازی معابر و اماکن این شهرستان برای عبور و مرور افراد ناتوان و معلول تاکید و خاطرنشان کرد: تمامی دستگاههای اجرایی موظفند با اداره بهزیستی در این راستا همکاری مناسب داشته باشند .
معاون فرماندار ماسال افزود:  تعاملات اجتماعی معلولان، جانبازان و سالخوردگان منوط به مناسب‌سازی معابر است.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از ادارات نیز ورودی نامناسبی برای استفاده معلولان دارند افزود: اگر بانک و ادارات بتوانند این مشکلات خود را حل کنند در بخش معابر ، خیابان ها و اماکن عمومی همچون پارک ها شهرداری می تواند بصورت ویژه کار مناسب سازی را انجام دهد.
معاون فرماندار ماسال افزود: اقدامات خوبی در زمینه مناسب سازی انجام شده اما باید اجرای مصوبات کمیته مناسب سازی شهری در شهرستان سرعت بگیرد. 
جعفر صفری افزود:معلولان به عنوان عضو جامعه دارای جایگاه و حق استفاده از خدمات و فضاها هستند و نباید مشکلی در این زمینه داشته باشند.
صفری در ادامه تصریح کرد: مناسب سازی معابر نباید فقط به ایجاد رمپ و اصلاح هندسی معابر محدود شود رمپ ها باید به گونه ای باشد که شیب تند نداشته و فرد با ویلچر به تنهایی و براحتی از آن استفاده کند.

شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار