مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در دوران شیوع بیماری کرونا معلمین مدافعان آموزش هستند و تا کنون ٨٠ درصد آن ها به شبکه دانش آموزی شاد متصل شدند.
کد خبر: ۸۴۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 05 May 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  مجید یزدانپناه امروز در نشست تجلیل از معلمین برتر اظهار کرد: امروز کنار شما تعدادی از معلمان و مدیران منتخب حاضرند و تعدادی از نمایندگان انجمن اولیا و بازنشستگان هم در ۱۴ شهرستان، در کنار فرمانداران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها حاضرند. موجودی که خدا به نام انسان خلق کرد و اشرف مخلوقات قرار داد و در‌هایی که از جمال به روی انسان باز شد و در این میان  معلم کسی است که وظیفه انسان سازی را دارد. خدا را شاکریم از آن‌ها بزرگانی ایجاد شده که کنار دست معلمان بودند.  

وی با اشاره به تلاش‌های خستگی ناپذیر استاندار کرمانشاه در جهت مدیریت بحران‌های مختلفی چون، سیل، زلزله و کرونا او را مدیر متخصص بحران خواند و گفت: از سوم اسفند که بیماری کرونا شروع شد ۷۰ درصد مدارس هم به تعطیلی کشیده شد با توجه به  تجربه زلزله، جنگ و سیل، در کوتاه‌ترین زمان تولید محتوا را شروع کردیم و اولین تولید محتوای کشور را راه اندازی کردیم.   سیستمی طراحی شد که بارگیری و دانلود برنامه برای دانش آموزان کمتر از سه ثانیه طول می‌کشد، همچنین دستگاهی اختراع شده که در لحظه  ۲۰ برگه در آن جا می‌گیرد و می‌تواند برگه‌های نوشته شده را با حرارت ۹۰ درجه استریل کند و در آموزش و پرورش برای امتحانات و آزمون به کار گرفته شود و دقیقه‌ای ۲۰ برگه را می‌تواند استریل کند قیمتش هم بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد:  معلمان باید برای ارائه آموزش به دورترین مناطق در روستا‌ها می‌رفتند و بعد از کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت، معلمان در آموزش و پرورش مدافعان آموزش هستند و همه وقتشان کار‌ها گذاشتند. در این مدت توانستیم به شبکه آموزشی شاد متصل شویم و روز چهارشنبه وزیر طی تماسی اعلام کردند ۴ استان از برترین‌ها هستند و کرمانشاه اولین استان در کشور است در تلاش و ارتباطی که در شبکه شاد ایجاد کرده است. امروز صد در صد مدارس ما به این شبکه متصل هستند، ۹۶ درصد از کلاس‌های ما اکنون وصل اند،۸۹ درصد معلمان تا ظهر دیروز وصل بودند و ۷۵ درصد از دانش آموزان هم وصل شدند. برای روستا‌ها نیز کلاس‌های دو نفر معلم در منزل حاضر می‌شود و به دانش آموزان کمک می‌کند.

وی ابراز داشت: امروز مجموعه آموزش و پرورش با افتخار رتبه‌های سعی و تلاش را برای آبادانی این خطه به کار گرفتند در این جمع در حضور تمامی حاضران اعلام می‌کنم که امروز در ساماندهی نیروی انسانی با اذعان وزیر رتبه اول ساماندهی کشور را کسب کردیم. در شورا‌های آموزش و پرورش در ۶ استان کشور از زحمات آموزش و گرورش استان قدردانی شد و  سال گذشته اداره کل آموزش و پرورش تشخیص دادند در جشنواره شهید رجایی، جز ادارات کل برتر انتخاب شویم.

این مسئول ادامه داد: شاخص‌های موجود و اختصاصی بالاترین شاخص در هر اداره‌ای است که جایگاه آن را در تمام موارد نشان می‌دهد، به اذعان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در شاخص‌های رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه رتبه دوم شاخص‌های عمومی و اختصاصی را کسب کرد. 

یزدان پناه در پایان جایگاه امروز آموزش و پرورش را مرهون حمایت‌های مدیر ارشد استان و تلاش‌های بی وقفه مدیران و معلمان و کارکنان این اداره کل عنوان کرد.

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار