آزاد راه شمالی کرج که به نام سردار سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده، عملیات اجرایی آن از تیرماه سال۹۵ به طول حدود ۱۹ کیلومتر آغاز شده و اکنون حدود ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۸۴۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ 04 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ این مسیر که از ارتفاعات شمالی کرج گذر می کند، آزاد راه  شهید همت در شمال شرقی کرج را  به آزاد راه کرج - قزوین در غرب کرج متصل می کند که با بهره برداری از آن بخش عمده ای از ترافیک آزاد راه تهران - کرج - قزوین روان سازی می شود.

اکبر سلیم نژاد در نشست رسمی شورای شهر کرج بیان داشت: پیگیری های لازم توسط شورای شهر برای تکمیل این پروژه و چندین پروژه نیمه تمام عمرانی دیگر در کرج ادامه دارد.

وی بیان داشت: در طول دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج بیش از ۸۳۰ مصوبه به شهرداری کرج برای  اجرا ابلاغ شده  و در این مدت بیش از ۷۳۰ لایحه و پرونده و بیش از ۵۰۰ نطق و تذکر و برگزاری ۳۷۵ جلسه تخصصی در جلسات کمیسیونها و صحن رسمی بررسی شده است.

این مسوول تصریح کرد: پیگیری ویژه  برای  بهره برداری از فاز نخست پروژه مترو تا سال ۱۴۰۰،  فعال سازی پروژه های نیمه تمام عمرانی سال های گذشته با تزریق منابع مالی، تدوین چندین طرح در حوزه تسهیل گردشگری، ساماندهی منابع مالی و انسانی و تکریم حقوق شهروندی از اهم اقدامات است.

رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: شوراهای شهر به عنوان نقطه وصل مردم با حاکمیت و اهرم تحقق سریع‌تر خواسته‌های مردم هستند.

سلیم نژاد بیان داشت: انتظار می‌رود، دستگاه‌های بالادستی به شورا  اختیارات بیشتر بدهند تا این نهادهای مدنی بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

شورای شهر کرج ۱۳ عضو دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار