سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: با لغو ممنوعیت تردد بین شهری و برداشته شدن برخی محدودیت‌ها با اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، آمار تصادفات در این استان در ۲ هفته اخیر به شکل نگران‌کننده ای افزایش یافته‌است.
کد خبر: ۸۴۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۱ 02 May 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی افزود: متاسفانه در ۲ هفته اخیر به ویژه با آغاز ماه مبارک رمضان و در ساعات منتهی به افطار آمار تصادقات جاده ای و شهری و همچنین تصادف راکبان موتورسیکلت افزایش بسیار زیادی داشته است.

وی با اشاره به همراهی خوب مردم در اجرای طرح فاصله گذاری گفت: با اجرای شدن ممنوعیت و محدودیت های تردد میان شهری و همچنین رعایت قرنطینه خانگی از اسفندماه سال گذشته تا فروردین ماه امسال، آمار تصادفات به شکل قابل توجهی کاهش داشت.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم اظهار داشت: این همراهی مردم و جوانان در رعایت تذکرات نشان داد که در صورتی که این همراهی استمرار داشته باشد، امکان به حداقل رساندن تصادفات و کشته های ناشی از این حوادث وجود دارد.

فراهانی تاکید کرد: از همه مردم عزیز درخواست داریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از تکرار حوادث تلخ جلوگیری کنند.

وی با اشاره به تصادف بامداد امروز در محور عوارضی کاشان به قم گفت: این تصادف در خروجی زیرگذر عوارضی کاشان میان یک دستگاه خودروی سبک و یک دستگاه خودروی سنگین در ۳۰ دقیقه بامداد رخ داد.

فراهانی ادامه داد: به دلیل شدت برخورد، خودروی سبک دچار حریق شده و راننده این خودرو نیز متاسفانه جان خود را از دست داد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر بر اثر تصادفات جاده ای در محورهای این استان جان خود را از دست داده اند گفت: دیروز نیز متاسفانه بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی سبک در یکی از محورهای قم، یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر نیز به شدت مجروح شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار