با هدف کمک به نیازمندان؛
رزمایش ضیافت همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه به‌ منظور رسیدگی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا، به‌ همت خیرین شهرستان آران و بیدگل، در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 30 April 2020

 به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان ، این رزمایش که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان آران و بیدگل، روسای ادارات و سازمانها و مسئولین هیئات مذهبی شهرستان و خدام افتخاری آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار شد؛ با اجرای گروه تواشیح و هم خوانی نور الزهرای راوند آغاز شد و سپس مداح و شاعر اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، حاج حسن هارونی به مدیحه سرایی پرداخت.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع)، در ابتدای این مراسم، ضمن سخنانی اظهار داشت: رزمایش سراسری کمک مومنانه، با فرمان رهبر معظم انقلاب( مد ظله العالی) از نیمه شعبان با مشارکت بسیج، خیران، ادارات و نهادها، موسسات خیریه، قرارگاه‌های جهادی و هیئات مذهبی ایجاد شد و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و کار آغاز گردید.

وی افزود: آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع)، با کمک خیرین، 1000بسته ی معیشتی و بهداشتی، جمعاً به ارزش 210 میلیون تومان را آماده ی توزیع کرده است.

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) گفت: این بسته ها در دو بخش معیشتی شامل برنج، ،روغن، قند، شکر،چای، حبوبات ، تن ماهی ، ماکارونی،سویا،رب و مایع دستشویی است و قرار است در میان معلولان نیازمند و افراد یتیم، بد سرپرست و زنان سرپرست خانوار توزیع گردد. 

در این مراسم امام جمعه شهرستان آران و بیدگل نیز، ضمن قدردانی از خادمین و مسئولین آستان، برای تهیه بسته های معیشتی، ماه مبارک رمضان را ماه برکت و فضیلت دانست و به لزوم اهمیت به شبهای قدر تاکید کرد.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: رزمایش کمک مومنانه، در واقع لبیک به ندای رهبری است تا به اوضاع نیازمندان و آسیب دیدگان در شرایط شیوع کرونا رسیدگی شود.

همچنین در پایان این مراسم نیز، فرماندار شهرستان، آقای بایبوردی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قدردانی از تهیه بسته های معیشتی و برگزاری رزمایش مومنانه از خیرینی که در این امر خدا پسندانه شرکت داشتند تشکر ویژه نمود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل همچنین، ضمن توصیه های ائمه اطهار مبنی بر گرفتن دست نیازمندان، از نوع دوستی مردم شهید پرور شهرستان قدردانی کرد.

گفتنی است طرح ضیافت همدلی از اول ماه مبارک رمضان شروع و تا انتهای ماه مبارک ادامه دارد وپیش بینی می گردد بیش از 8هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تقسیم گردد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار