کد خبر: ۸۴۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 30 April 2020

نفرات برتر مسابقات مجازی گلف قهرمانی گیلان معرفی شدند

تابناک/ نفرات برتر اولین دوره رقابت های مجازی گلف قهرمانی گیلان معرفی شدند.

رئیس هیات گلف استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت : به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مسابقات،  تمرینات و برنامه های ورزشی،  این هیات تصمیم به برگزاری مسابقات و آموزش های مجازی گرفت که در نهایت نفرات برتر این رقابت ها نیز معرفی شدند.

سارا نوروزی افزود: رقابت های مجازی این دوره در بخش های گلف، مینی گلف، وودبال، بهکاپ و کروکت در استان گیلان انجام شد که در نهایت سپیده خدادادی با کسب ۴۸۰ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین زهرا خدادادی با کسب ۴۵۹ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و مهدی امدادی نیز با کسب ۴۱۶ امتیاز رتبه سوم اولین دوره رقایت های مجازی گلف استان گیلان را تصاحب کرد.

رئیس هیات گلف استان گیلان در خصوص انتخاب نفرات برتر این رقابت ها بیان کرد: نفرات شرکت کننده فیلم های رقابت خود را ارسال و نتایج ورزشکاران نیز توسط داوران بررسی و در نهایت نفرات برتر معرفی شدندکه جوایزی نیز به آنان اهدا می شود.

وی به نحوه انجام تمرین و مسابقه در خانه نیز اشاره و تصریح کرد: هر فرد علاقمندو ورزشکار در این رشته می تواند با دراختیار داشتن چوب و توپ گلف و با سایر وسایل منزل،  این ورزش زیبا را در خانه خود انجام دهد و محدویتی نیز برای انجام این رشته ورزشی در منزل وجود ندارد و همه اقشار در رده های سنی مختلف می توانند این ورزش را در خانه و با داشتن چوب و چند توپ گلف انجام دهند.

نوروزی با اشاره به اقدامات فرهنگی این هیات با توجه به شیوع کرونا خاطرنشان کرد: اواخر سال توسط این هیات بسته های معیشتی تهیه و بین تعدادی از مردم نیازمند توزیع شد که این کار نیز همچنان ادامه خواهد یافت و قرار است که این امر با مشارکت خیران ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار