به زودی؛
۶۰۰ هزار عدد ماسک از هفته آینده بصورت تدریجی در در داروخانه‌های آذربایجان غربی توزیع می شود .
کد خبر: ۸۴۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 29 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان و دهمین جلسه کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: 

۲۰۰ هزار بسته معیشتی  در قالب ستاد مشارکتهای مومنانه مردم استان با مشارکت خیرین، استانداری، سپاه شهدا و دفتر نماینده ولی فقیه در استان تهیه ودر بین اقشار آسیب دیده  توزیع شده است.

شهدی افزود:با خرید و واردات 600 هزار عدد ماسک از سایر استانها  از هفته آینده به صورت تدریجی در داروخانه های استان توزیه می شودبا با این اقدام  بخشی از نیازهای مردم به ماسک تامین و ثبات نسبی در این کالا را در بازار شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به فعالیت یکصد گروه بازرسی در استان، گفت: با توجه به برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان در بازار، ضروری است رسانه ها و بویژه صدا و سیما با تهیه گزارشهای مختلف مردم را نسبت به اعمال قانون واحد های متخلف آگاه کنند.

شهدی همچنین با قدردانی از زحمات فعالین رسانه در آگاه سازی مردم با ابعاد مختلف بیماری کرونا و روشهای پیشگیری از آن، گفت: متاسفانه در این ایام تعدادی از فعالین رسانه نیز دچارآسیب های اقتصادی شده اند که از بانک های عامل استان می خواهیم با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بخشی از خسارت های این افراد را جبران کنند.

تسریع در تامین نهاده های دامی و نظارت بیشتر بر قیمت کودهای شیمیایی توسط توسط سازمان جهاد کشاورزی، جلوگیری از خروج گندم از استان ، نظارت بیشتر در روند توزیع کالاهای اساسی در فروشگاه های زنجیریه ای از جمله مصوبات این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار