رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: حداقل ۵۰ درصد حقوق بهره‌برداران و رانندگان اتوبوس و مینی‌بوس در هنگام تعطیلی این ناوگان در پی شیوع کرونا پرداخت‌شده است وتا زمان اعلام وضعیت سفید، ناوگان اتوبوسرانی همچنان تعطیل خواهد بود.
کد خبر: ۸۴۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 27 April 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:حسن شاهی با اشاره به تعطیلی دوماهه این ناوگان حمل‌ونقل شهری در پی شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: بنا بود که از ۱۵ اردیبهشت‌ماه آغاز به کار اتوبوس‌های شهری را داشته باشیم، اما با توجه به وضعیت چند روز گذشته و بازگشایی اصناف مختلف و شرایطی که پیش آمد تا زمانی که خط منحنی شیوع کرونا در شهر شیراز به وضعیت مطلوبی نرسد و به سبب اینکه سهم شیوع ویروس در حوزه حمل‌ونقل ۲۷ درصد است، بنا به تصمیم شهرداری همچنان شاهد تعطیلی کار اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها خواهیم بود.

وی بابیان اینکه سازمان اتوبوس‌رانی زیرمجموعه شهرداری است، افزود: طرف قرارداد ما بهره‌برداران هستند، نه رانندگان و لذا ما موظف به پرداخت حداقل ۵۰ درصد حقوق به بهره‌برداران هستیم که این بودجه از سوی شهرداری تأمین می‌شود.

حسن شاهی تأکید کرد: در هفته گذشته و با بازگشایی صنوف تصور شد که اوضاع عادی است، اما واقعاً این‌گونه نیست و شرایط در این چند روز بدتر شده است. لذا شهروندان باید با رعایت بیشتر قوانین بهداشتی و ماندن در خانه به حل شدن هرچه بهتر و سریع‌تر مشکل کمک کنند.

برچسب ها: حمل و نقل ، کرونا ، تعطیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار