رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به از سرگیری فعالیت آرایشگاه های مردانه اصفهان براساس پروتکل های خاص، گفت: پروتکل های بهداشتی همچون آرایشگاه های زنانه و مردانه سخت تر است و آنها نباید به صورت تجمعی مشتری قبول کنند، همچنین در انجام برخی فعالیت های خود منع شده اند.
کد خبر: ۸۴۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ 26 April 2020

رسول جهانگیری در خصوص دستورالعمل بازگشایی آرایشگاههای مردانه، اظهار کرد: هرگونه فعالیت اصناف براساس پروتکل های خاص خود قابل انجام است .

وی با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی یک ابزارفروش، مشاور املاک و .. با صنوفی که خدمات ارایه می دهند متفاوت است، افزود: پروتکل های بهداشتی همچون آرایشگاه های زنانه و مردانه سخت تر است و آنها نباید به صورت تجمعی مشتری قبول کنند، همچنین در انجام برخی فعالیت های خود در موضوع آرایشگری منع شده اند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان تاکید کرد: جهت مقابله با کرونا آرایشگران باید قبل و بعد از ورود مشتری جدید محیط خود را ایزوله، ضدعفونی و تمیز کنند، همچنین مراجعه کنندگان و آرایشگران باید از ماسک و دستکش استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در صورت رعایت پروتکل ها از روز گذشته فعالیت آرایشگاه های مردانه ابلاغ شده است، ادامه شد: شب گذشته نیز در اخبار سراسری فعالیت آرایشگاه های زنانه نیز اطلاع رسانی شد، اما تا این لحظه هنوز دستورالعملی برای اجرا به اتاق اصناف اصفهان ابلاغ نشده است.

جهانگیری در خصوص اینکه برخی آرایشگران زنانه و مردانه پیش از این ابلاغ شروع به کار کردند، افزود: این اقدام تخلف است و در این رابطه بسیاری از آرایشگاه ها پلمب شده اند و از امروز آرایشگاه ها می توانند فعالیت خود را از سر بگیرند، واحدهای متخلف عملا پلمب خواهند بود و در صورت داشتن پروانه کسب بعد از مدتی فَک پلمب می شوند.

وی در خصوص وضعیت فعالیت دیگر صنوف اصفهان، توضیح داد: در پی شیوع کرونا در کشور هنوز رستوران داران، فست فودها، ساندویج، پیتزافروشی ها و کافی شاپ ها پذیرایی در محل ندارند و تنها بیرون بر هستند، همچنین قهوه خانه ها، چایخانه ها، گیم نت ها و خانه های بازی نیز همچنان تعطیل هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار