معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از بهبهود 87 درصدی بیماران مبتلا به کرونا در استان خبر داد و بر جدیت تلاش ها برای ریشه کن کردن این بیماری تأکید کرد.
کد خبر: ۸۴۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳ 25 April 2020

 به گزارش تابناک تبریز، علیار راستگو در ارتباط تصویری با فرمانداران استان، با اشاره به آخرین وضعیت مقابله با بیماری کرونا در استان، گفت: در سایه تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت و دستگاه های مسئول، شاهد کنترل و مدیریت شیوع بیماری کرونا در استان هستیم.

وی با بیان اینکه آمار بهبودیافتگی بیماران کرونا در آذربایجان شرقی، بالاتر از میانگین کشوری است، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار ارائه شده تا پایان روز پنجم اردیبهشت ماه، بیش از 87 درصد بیماران کرونا در استان، بهبود یافته اند.

وی ادامه داد: تصمیماتی همچون بازگشایی صنوف کم خطر و پارک ها و بوستان ها به معنای پایان کرونا نیست و خطر همچنان در کمین است. هرگونه اتراق در هریک از پارک ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های استان نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است و مردم استان می توانند از این فضاها صرفاً برای پیاده وری استفاده کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از تولید مازاد مواد ضدعفونی و بهداشتی در استان خبر داد و گفت: با مجوز ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا استان به کمیته اقتصادی این ستاد، مجوز ارسال این اقلام به استان های متقاضی صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :