مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون کالای اساسی در تخلیه از کشتی‌ها به سایر نقاط حمل شده گفت: با وجود شرایط سخت کرونایی با همکاری رانندگان خودروهای سنگین حمل کالای اساسی از بنادر استان بوشهر همچنان ادامه دارد .
کد خبر: ۸۴۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 25 April 2020

حمل کالای اساسی از بنادر استان بوشهر همچنان ادامه دارد

سیدحمیدرضا علم در گفت‌وگویی در بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با اشاره به حمل کالاهای اساسی از بنادر استان بوشهر اظهار داشت: با وجود تعطیلات سال نو و شرایط بسیار سخت کرونایی، حمل کالای اساسی از بنادر و گندم برداشت شده از مزارع استان با تلاش و کوشش بی وقفه رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: در شرایط و روزهای سختی که بسیاری از مشاغل تعطیل بودند بخش حمل و نقل لحظه‌ای از حرکت باز نایستاد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مایحتاج مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و همچنین نیازمندی مردم در شهرها و روستاها را جابجا کرد تا خللی در روند درمان و مایحتاج مردم پیش نیاید.

علم با بیان اینکه تاکنون کالای اساسی در تخلیه از کشتی‌ها در بندر بوشهر به سایر نقاط با ناوگان حمل و نقل بار از استان حمل شده تصریح کرد: رانندگان ناوگان عمومی اعم از کامیون‌های حامل کالای اساسی، سوخت رسان و حاملان تجهیزات بیمارستانی با پذیرش خطرات و احتمال ابتلا به ویروس کرونا، ایثارگری را وجهه همت خویش کرده و شبانه روز در تلاش بودند تا نیازمندی شهرها و مراکز درمانی به‌موقع تامین شود.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حمل کالا و بار تصریح کرد : برای حفظ سلامتی شاغلان در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خصوصا رانندگان علاوه بر تمدید غیر حضوری کارت هوشمند رانندگان و ضدعفونی و گندزدایی پایانه‌های بار و مسافر بیش از یک‌هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش، ژل ضدعفونی و دستمال کاغذی بین آنها توزیع شده و این امر همچنان ادامه دارد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از اجرای طرح‌هایی در راستای جهش تولید در حوزه حمل و نقل جاده‌ای خبر داد و اظهار داشت: در این راستا 4 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای مختلف استان بوشهر طراحی و عملیاتی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه اینکه 17 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان فعال است تصریح کرد: 4 پروژه دیگر با میانگین پیشرفت فیزیکی 65 درصد در استان بوشهر در حال اجراء است.

علم با بیان اینکه مجتمع خدمات رفاهی برای افزایش ایمنی جاده‌ها، استراحت رانندگان، کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای اجرا می‌شود گفت: در اجرای 4 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی 48 اشتغال پیش بینی شده است.

وی، از اجرای مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در جنوب استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این مجتمع دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است و با پرداخت 9 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری اجراء شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهرمجتمع خدمات رفاهی بین راهی در دشتی، گناوه و برازجان را مورد اشاره قرار داد و افزود: برای اجرای این پروژه‌ها 2 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای اسفالت و توسعه زیرساخت‌ها تخصیص یافته که تاکنون یک میلیارد تومان آن پرداخت شده و به‌زودی یک میلیارد ریال پرداخت می‌شود.

علم، با بیان اینکه در اجرای این پروژه‌ها 140 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود گفت: تاکنون 80 میلیارد ریال در اجرای 4 پروژه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی هزینه شده و 60 میلیارد ریال دیگر امسال برای تکمیل آنها هزینه می‌شود.

منبع/باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار