مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان
 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: کالاهایی که مصرف بیشتری در سبد کالای خانوار در ماه رمضان دارد، در اولویت کنترل، نظارت و بازرسی اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان است.
کد خبر: ۸۴۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 25 April 2020

غلامرضا صالحیبا بیان اینکه با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا، نظارت بر بازار اقلام بهداشتی نیز همچنان در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد، گفت: نظارت بر بازار اقلام بهداشتی همچون مواد ضدعفونی، الکل و ماسک که از ابتدای اسفندماه شروع شده بود همچنان ادامه دارد و این نظارت ها به صورت ۲۴ ساعته در سطح استان انجام می شود.

به گفته وی، گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، در کنار بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، سپاه، اداره اطلاعات، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه های نظارتی، طرح ویژه مرتبط با نظارت بر اقلام ضروری مبارزه با ویروس کرونا را از ابتدای شیوع این ویروس و با هدف رصد فعالیت واحدهای تولید و توزیع الکل، دستکش، ماسک و ... در سطح بازار مورد بازرسی قرار داده و برای متخلفان پرونده تخلف تشکیل شده است.

صالحی بدون اعلام آمار پرونده های تشکیل شده در این زمینه، اعلام کرد: نظارت بر بازار اقلام بهداشتی تا نابودی کرونا ادامه دارد.

وی از مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در بازار ماه رمضان و نیز اقلام بهداشتی، آن را به اداره کل تعزیرات حکومتی استان اطلاع دهند و افزود: امسال بازرسی ها نیز در سطح وسیع تر و مدت بیشتری انجام شده و اکیپ های نظارت و بازرسی بیشتری نیز روانه بازار شده اند، به طوری که می توان گفت از هر حیث نسبت به سال گذشته نظارت و بازرسی های بیشتری بر روی بازار داریم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خاطرنشان کرد: اقلام بهداشتی کشف و ضبط شده در بازرسی های انجام شده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار گرفته و پرونده های متخلفان نیز در شعب این اداره کل در حال رسیدگی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار