سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا گفت: مسافران تمام پروازهای خارجی به اصفهان در بدو ورود در فرودگاه علاوه بر انجام تست کرونا، 12ساعت قرنطینه می‌شوند.
کد خبر: ۸۴۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 20 April 2020

حجت‌الله غلامی پس از بیست و نهمین جلسه ستاد کرونا در گفتگوی آنلاین خود با خبرنگاران افزود: یکی از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه به حداقل رساندن حجم سفرهای خارجی است.

وی تاکید کرد:در صورت مثبت بودن تست مسافران خارجی، آنها باید به مدت ۱۴ روز در مرکز بهبودیافتگان کرونا نگهداری شوند تا پس از بررسی وضعیت آنان و در صورت صلاحدید مرخص شوند.

سخنگوی ستاد استانی بیماری کرونا در اصفهان در باره امکان استفاده مردم از بوستان‌ها نیز گفت: بر اساس مصوبه امروز ستاد، صرف تردد و عبور در پارک‌ها مجاز ولی استقرار و اُطراق کردن در این مکان‌ها همچنان ممنوع است.

وی اضافه کرد: مساجد، اماکن متبرکه و زیارتگاه‌ها بر اساس تصمیم ستاد ملی تا ۱۵ اردیبهشت همچنان تعطیل است و در باره بازگشایی آنها پس از آن زمان یاد شده، تصمیم‌گیری می‌شود.

غلامی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه امروز ستاد، پاساژها به‌عنوان مراکزی که با خطر متوسط معرفی شده‌اند می‌توانند تا ساعت پنج عصر فعالیت داشته باشند ولی اماکنی مانند چایخانه، رستوران و اغذیه فروشی یا مهمانسرا و مسافرخانه‌ها که در داحل پاساژها مستقرند امکان فعالیت ندارند.

وی تصریح کرد: در باره پروژه های عمرانی قرار شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوطه، فعالیت آنها از سرگرفته شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان افزود: همچنین مقرر شد تا صدا و سیما با همکاری مخابرات در ایام ماه رمضان به پخش زنده دعای ابوحمزه در چهار مرکز مسجد امام، جامع، سید و گلستان شهدا بپردازد تا روزه‌داران بتوانند در منزل از این مراسم بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار