مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان:
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: با رعایت موارد بهداشتی، امکان زیارت اهل قبور در باغ رضوان و سایر آرامستان های شهر اصفهان فراهم شد.
کد خبر: ۸۴۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ 20 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، احمدرضا مرادی با اشاره به اینکه مجدداً فرصت زیارت اهل قبور برای بازماندگان و بستگان مهیا شده است، اظهار کرد: همشهریان اصفهانی در جهت پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا علاوه بر توجه به اصول و دستورالعمل های بهداشتی با رعایت موارد بهداشتی، برای زیارت اهل قبور و انجام مناسک خاکسپاری اموات به آرامستان باغ رضوان و سایرآرامستان ها مراجعه کنند.
وی در خصوص رعایت نکات بهداشتی در مورد مراجعه به باغ رضوان ادامه داد: از هرگونه تجمع و ازدحام به ویژه در محیط های سربسته باید خودداری شود، همچنین رعایت فاصله گذاری هوشمند در مراسم ها و تجمعات الزامی است.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان تصریح کرد: در همین راستا، برگزاری مراسم ها و حضور افراد در محوطه آرامستان و همچنین زیارت اهل قبور باید در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد.
وی بیان کرد: شهروندان باید هنگام مراجعه به آرامستان ها اصول بهداشتی را رعایت و حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند.
مرادی افزود: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع هرگونه مواد خوردنی و آشامیدنی در قالب پذیرایی، خیرات و نذورات ممنوع است.
وی با قدردانی از همکاری و همراهی مردم اصفهان در رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم برگزاری مراسم های عزاداری و زیارت اهل قبور در ایام پایانی سال گذشته و روزهای ابتدایی امسال، اظهار کرد: این اقدام بنابر تصمیم ستاد مقابله با کرونا گرفته شده بود و اکنون با بازگشایی آرامستان باغ رضوان، می توانند به زیارت اهل قبور خود بروند.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان افزود: همچنین خانواده هایی که سوگوار عزیزان خود هستند و به علت شرایط به وجود آمده به اجبار در تنهایی در فراق عزیزان از دست رفته خود به سوگ نشسته اند، اکنون فرصت زیارت اهل قبور خود دارند و می توانند با رعایت موارد بهداشتی به باغ رضوان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار