رئیس پلیس راه ایلام خبر داد
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ترددهای جاده‌ای در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان ایلام ۴۱ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۴۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 20 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه سال جاری در اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس راه استان برای جلوگیری از ترددهای غیر ضروری در محورهای مواصلاتی استان با اقدامات فنی و پیشگیرانه با همکاری سایر دستگاه‌ها برای حفظ سلامت شهروندان توانسته است آمارهای تردد جاده‌ای را به میزان ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دهد.

وی ادامه داد: در روز ۱۳ فروردین که هر ساله مردم استان بر اساس سنت دیرینه به دامان طبیعت و اماکن متبرکه مراجعه می‌کنند، در سال جاری با تلاش ماموران و مسدود کردن راه‌ها شاهد کاهش ۷۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم.

همتی زاده افزود: از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا روز ۲۸ فروردین ماه سال جاری با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راه استان، تعداد ۱۳ هزار و ۷۶۱ دستگاه وسیله نقلیه به شهرهای مبدا عودت و همچنین تعداد ۶۷۶ دستگاه توقیف شده است.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین ترددها و افزایش تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته متعلق به محور بدره-دره شهر با ۳۱ درصد و سه راهی آذر پایانه برکت با ۲۷ درصد افزایش بوده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام از کلیه دستگاه‌های ذیربط و همچنین مشارکت خوب مردم استان به دلیل همکاری در طرح فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از حوادث و تلفات جاده‌ای تقدیر و تشکر کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار