مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع)، از برگزاری ویژه برنامه های دهه هلالیه و پخش زنده جشن های دهه هلالیه در فاطمی ترین حرم اهل بیت (ع) در ایران از طریق صفحه اینستاگرام آستان مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۴۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 18 April 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان ، سید جواد تکیه، تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، همه برنامه های جمعی آستان مقدس لغو شده است، اما خادمان این بارگاه ملکوتی دست از برنامه های فرهنگی و مذهبی نکشیده و برنامه های جالبی را بدون حضور زائران اجرا و از طریق اینستاگرام به صورت زنده برای علاقه مندان پخش می کنند.

وی با اشاره به برگزاری سه شب پخش زنده اینستاگرامی ، افزود: مدیحه سرایی و سخنرانی با حضور مداحان و سخنرانان ، برگزاری گروه سرود و تواشیح، اجرای نماهنگ،معرفی و بیان شخصیت حضرت محمد هلال (ع) به زبان انگلیسی و محلی،پخش زنده نقاره زنی ،پخش سخنرانی ها و مداحی های آرشیوی و پخش فایلهای ارسالی تبریک میلاد حضرت از جمله برنامه های پخش زنده اینستاگرامی است.

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) تاکید کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی ، نقاشی، دل نوشته، عکاسی از نمای بیرون از حرم مطهر(پشت بام خانه ها ، پنجره ها و... )، قصه گویی به زبان کودکانه،شعر خوانی به زبان محلی آران و بیدگل ، آذین بندی و پخت کیک به مناسبت میلاد حضرت در خانه ها، خاطره نویسی و کرامت نویسی درمورد حضرت محمد هلال (ع)، دردهه هلالیه پیش بینی شده است.

تکیه خاطرنشان کرد :کلیه این مسابقات با موضوع حرم مطهر و حضرت محمد هلال بن علی (ع) و به صورت ارسال فایل صوتی و تصویری در این دهه برگزار می شود و جزئیات کلیه برنامه ها را از طریق اینستاگرام و تلگرام رسمی حرم مطهر که اطلاع رسانی خواهد شد، پیگیر باشید.

تکیه گفت: عیادت از بیماران و عرض خدا قوت به پرسنل بیمارستانهای آران و بیدگل، آماده سازی بسته های متبرک و توزیع بین مردم در خیابانهای شهر، برپایی ایستگاه صلواتی و حرکت کاروان شادی در سطح شهرستان آران و بیدگل از جمله برنامه های آستان مقدس خواهد بود.

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) اظهار داشت: همچنین طبق سنوات گذشته، همزمان با میلاد حضرت محمد هلال بن علی (ع) از نوزادان پسر با نام های «محمد هلال»، «هلال» و نوزادان دختر با نام «اُمامه» مادر حضرت تجلیل می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار