رئیس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: کلیه اصناف البرز به جز اصناف پرخطر از امروز آغاز به کار می‌کنند.
کد خبر: ۸۴۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 18 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان این که کلیه اصناف استان البرز به جز اصناف پرخطر که به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت نمی کردند، از امروز آغاز به کار می‌کنند، گفت: اکیپ‌های نظارتی متشکل از بازرسی سازمان صمت و بازرسی اصناف نیز از امروز بر عملکرد این اصناف نظارت می‌کنند.

او افزود: اصناف بازگشایی شده موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ثبت‌نام در سامانه salamat.gov.ir هستند و درصورت عدم رعایت این دو، واحد صنفی بدون هیچ تعارفی پلمب می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز البرز با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir تا پنجم ادیبهشت، گفت: واحدهای صنفی جامانده از ثبت‌نام موظف به مراجعه به سایت، دریافت کدرهگیری و کیو‌آرکد هستند.

او با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان، افزود: تمهیدات لازم از جمله توزیع اقلام مورد نیاز  توسط ستاد تنظیم بازار برای کنترل قیمت‌ها در این ماه اندیشیده شده است.

حصاری گفت: شهروندان درصورت مشاهده گران فروشی، آدرس واحد صنفی متخلف را به سامانه ۱۲۴ بازرسی صمت، سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و از طریق شماره های ۵-۳۲۲۱۸۱۵۴ و یا مراجعه به آدرس کرج، طالقانی شمالی، نبش خیابان برغان به بازرسی اصناف اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار