جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار اسلام آبادغرب از آغاز مرحله دوم طرح غربالگری کرونا از ١٨ فروردین ماه در شهرستان خبر داد و گفت: از مردم می‌خواهیم حتما پاسخگوی ۴٠٣٠ و همکاران ما در مرکز بهداشت باشند.
کد خبر: ۸۳۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 18 April 2020

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه بیان کرد: تاکنون ١٧ جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شده که هدف از آن نیز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ابعاد وسیع بوده است. محدودیت‌های اعمال شده در این طرح بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و تطبیق آن با محیط اجتماعی شهرستان انجام شد.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در ادامه افزود: کمیته سالم سازی برای مدیریت ضدعفونی شهر و روستا تشکیل شده که ١٢٠٠ هکتار از شهر‌های اسلام آباد و حمیل و ١٧٠ روستا ضدعفونی می‌شوند. طرح غربالگری نیز از ١٨ اسفند سال گذشته آغاز و تا ١٧ فروردین سال جاری اجرایی شد؛ لازم به ذکر است که
مرحله دوم این طرح از ١٨ فروردین شروع و در حال انجام است. از مردم توقع داریم به تماس‌هایی که از ۴٠٣٠ گرفته می‌شود پاسخ بدهند.

حیدری ابراز داشت: بیماران  سرطانی و نیازمند شیمی درمانی برای بررسی مشکلات مربوط به سیستم ایمنی، گردش خون و قلب، تنفسی و افراد دارای دیابت حتما باید پاسخگو این شماره بوده و آخرین وضعیت سلامتیشان را به اطلاع همکاران شبکه بهداشت برسانند.

حیدری در پایان خاطر نشان کرد: آموزش مردم از طریق رسانه‌ها به ویژه شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مکتوب یا با اعلام عمومی به وسیله بلندگو در سطح شهر حال انجام است. تاکید ما بر این است که مردم همچنان در خانه بمانند و هر فردی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی از خود مراقبت هوشمندانه کرده و در مجالس ترحیم و اجتماعات این چنینی حاضر نشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار