با توجه به آغاز فعالیت سامانه بارشی از امروز جمعه ،شهروندان در کنار رودخانه‌ها و آبراه‌ها رفت و آمد نکنند.
کد خبر: ۸۳۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳ 17 April 2020

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به آغاز فعالیت سامانه بارشی از امروز جمعه، احتمال وقوع آبگرفتگی، سیلاب و رعد و برق در مناطق مختلف استان وجود دارد.

منصور شیشه‌فروش افزود: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی احتمال بارندگی به صورت باران و تگرگ، رعد و برق، صاعقه، وزش باد شدید و کاهش دما در مناطق شرق، شمال و شمال غرب استان وجود دارد، بنابراین رعایت موازین ایمنی برای ساکنان بویژه در مناطق کوهستانی و مسیل‌ها جدی خواهد بود.

وی گفت: زهکش مزارع و باغ ها و خودداری از تردد و توقف دام‌ها در حاشیه رودخانه‌های فصلی و دره‌ها و شیب کوه‌ها باید رعایت شود.

بررسی و تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار بر روی استان طی امروز و فردا است بر این اساس امروز در اکثر مناطق استان افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و بارش‌های رگباری گاهی با رعد و برق و با شدت بیشتر در نیمه شمالی، مناطق شرقی تا حدی مرکز وجود دارد.

فردا نیز شرایط بارش‌های رگباری در بیشتر مناطق مهیاست که شدت بارش در نیمه غربی، شمال شرق و جنوب استان خواهد بود، بر همین اساس بارش تگرگ، جریان روان‌آب و اختلال در تردد شهری و جاده در برخی مناطق از جمله مناطق شرقی ،شمال شرقی در ساعات عصر و شب انتظار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار