مدیر بازرسی اصناف:
مدیر بازرسی اتاق اصناف قم گفت: در ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تعطیلی پاساژها و صنوف مسقف و غیرضرور در استان قم تا اطلاعیه بعدی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ادامه داد.
کد خبر: ۸۳۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۱ 16 April 2020

 

به گزارش تابناک قم، عباس جعفری، ادامه داد: در روزهای گذشته چند مغازه در داخل بازار بزرگ قم فعالیت‌های خود را از سر گرفته بودند که طبق تأکید معاون اقتصادی استانداری قم تمام آن‌ها همچنان تعطیل خواهند شد.

وی اضافه کرد: بازاریان استان بیشترین همکاری را با ستاد مبارزه با کرونا در قم داشته و تاکنون هیچ‌یک از پاساژهای استان به دلیل سرپیچی از مقررات پلمب نشده است.

وی عنوان کرد: بازار بزرگ قم در هفته‌های گذشته نیز عملا تعطیل بوده و این وضعیت تا زمانی که استان به شرایط عادی در مهار کرونا برسد، ادامه خواهد داشت.

جعفری گفت: طرح فاصله‌گذاری هوشمند با نظارت‌های مستمر بازرسان مرکز بهداشت، اتاق اصناف و اماکن استان در حال انجام است و در قالب آن از فعالیت صنوف پرخطر جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی اظهار داشت: اصناف ضروری و موردنیاز مردم نیز صرفا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ثبت‌نام در سامانه سلامت می‌توانند فعالیت‌های خود را از سر بگیرند.

خبرنگار ایرنا کسب اطلاع کرد که پس از فعالیت برخی از پاساژهای قم مانند الزهرا و بازار بزرگ قم، این دو مرکز عمده تجاری از عصر امروز بار دیگر به وضعیت تعطیل درآمده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار