با نزدیک شدن به اواخر فروردین ورزش ایران در انتظار اعلام جدیدترین تصمیم ستاد مقابله با کرونا در ورزش به منظور مشخص شدن وضعیت فعالیت‌های ورزشی در اردیبهشت‌ماه است.
کد خبر: ۸۳۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳ 14 April 2020

 ۲۲ اسفندماه ۹۸ بود که ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش اعلام کرد تمام مسابقات ورزشی فعلا تا پایان فروردین ماه ۹۹ لغو می‌شود و پس از تاریخ‌های اعلام شده و به دنبال بررسی شرایط روز و وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور، تصمیمات مقتضی اعلام می‌شود و حال با نزدیک شدن به اواخر فروردین ورزش ایران در انتظار اعلام جدیدترین تصمیم ستاد مقابله با کرونا در ورزش به منظور مشخص شدن وضعیت فعالیت‌های ورزشی در اردیبهشت‌ماه است.

وزارت ورزش تابع ستاد ملی مقابله با کرونا

گفتنی است که بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان به ایسنا، از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نظرخواهی شده است و در خصوص تمرینات، مسابقات و تمامی فعالیت های ورزشی در رشته‌ های مختلف بر اساس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا عمل خوهد شد.

لیگ ایران از سایر مسابقات دنیا مهم‌تر نیست

در این راستا نیز، در جدیدترین اعلام موضع جانشین معاون برنامه ریزی فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام شد: «ببینید وقتی مسابقات المپیک با این اهمیت یک سال به تعویق می‌افتد و لیگ‌های معتبر جهانی مانند بوندس لیگا، لالیگا و... برگزار نمی‌شود، پس نباید انتظار داشت در کشور ما مسابقات برگزار شود چرا که برای ما هم مانند کشورهای دیگر، سلامت ورزشکاران و مردم اهمیت بیش‌تری دارد و فعلا از برگزاری مسابقات جلوگیری می‌کنیم تا زمانی که ان‌شاءالله امکان ابتلا به صفر برسد.»

فعلا تا ۱۰ اردیبهشت خبری از تمرین‌ها نخواهد بود

شب گذشته نیز مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که تا ۱۰ اردیبهشت ماه به طور قطعی تمرین تیم‌ها شروع نخواهد شد و ما به تیم‌ها اطمینان می‌دهیم که تمام تلاش خود را برای پایان این وضعیت انجام می‌دهیم. درحال حاضر این موضوع که ۳ هفته پیش از شروع مسابقات به تیم‌ها فرصت برای آماده سازی خواهیم داد قطعی است و از تمامی رسانه و مخاطبان ورزش درخواست داریم که در این رابطه فشار و هجمه‌ای را به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش وارد نکنند چرا که سلامتی بازیکنان و دست اندرکاران ورزش کشور از هر مساله دیگری مهم‌تر است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار