معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و رئیس کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله با کرونا از تولید 980 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده الکلی در استان در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: هیچ مشکلی از نظر تولید و تأمین این مواد در استان نداریم.
کد خبر: ۸۳۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 14 April 2020

 به گزارش تابناک تبریز، علی جهانگیری در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، گفت: ایجاد سازوکار تولید و توزیع اقلام بهداشتی، یکی از اولویت‌های کمیته اقتصادی این ستاد بود که با همکاری سازمان‌های مسئول، این کار هم‌اکنون طبق روال عادی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تأمین مواد اولیه برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده نیز از ابتدای فعالیت کمیته اقتصادی در دستور کار این کمیته بود، افزود: تاکنون 700 هزار لیتر الکل بین واحدهای تولیدکننده توزیع شده و در حال حاضر هیچ مشکلی در این خصوص نداریم.

جهانگیری افزود: علاوه بر مواد ضدعفونی‌کننده، تاکنون 750 هزار ماسک نیز تولید شده است که این تعداد، علاوه بر ماسک‌های تولیدی در کارگاه‌های مردمی و نهادهای مختلف است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از آماده‌سازی 450 تخت نقاهتگاهی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در مراکز اقامتی و رفاهی این دستگاه‌ها خبر داد و گفت: از نظر تجهیز این تخت‌ها مشکلی وجود ندارد و در صورت نیاز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار