نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید براینکه باید تلاش شود زندان‌ها خلوت و تعداد زندانیان کم شود، گفت: در این راستا انصافاً باید از مدیریت خوب و جامع رییس کل دادگستری، دادستان و دستگاه قضایی استان تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۳۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 07 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل ازایرنا،آیت الله مصطفی علما در دیدار توسلی زاده رییس کل دادگستری و کرمی دادستان استان، با قدردانی از خدمات و برنامه های ارایه شده توسط دادگستری استان به زندانیان و خانواده های آن ها، افزود: باید سعی شود همواره رافت اسلامی در جامعه بخصوص نسبت به زندانیان و خانوده های آنان لحاظ شود تا مردم فرق بین حکومت اسلامی با سایر حکومت ها را بیشتر درک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه گفت: برنامه ها و خدمات دستگاه قضایی استان کرمانشاه که به مردم ارایه می شود قابل تقدیر است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز در این دیدار گزارشی از برنامه های دستگاه قضایی استان ارایه کرد و گفت: از برنامه های اصلی دادگستری استان گسترش برنامه های آموزشی و فرهنگی به جامعه و بخصوص به زندانیان و خانواده های آنان می باشد.

پرویز توسلی زاده افزود: خوشبختانه کمترین مورد ناامنی در سطح زندان های استان نداشته ایم و همواره در کنار مدیریت زندان ها، به دنبال گسترش رافت اسلامی در سطح استان می باشیم.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تاکید کرد: با مداقه در احکامی که توسط قضات صادر می شود، گاهی به عنوان آموزش ضمن خدمت، موارد اصلاحی را به آنان اعلام می کنیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار