مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله مناسب بین افراد، از رانندگان تاکسی خواست تا در صندلی عقب دو مسافر سوار کنند.
کد خبر: ۸۳۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 07 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایسنا،سجاد سلیمانی، با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: شیوع این بیماری با کاهش فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری همراه بوده، بطوری که هم اکنون تنها 30 درصد تاکسی‌های شهر فعال است.

وی افزود: برای حفظ سلامت رانندگان تاکسی و مسافران، سازمان تاکسیرانی همزمان با شیوع این بیماری اقداماتی از جمله توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده را در دستور کار قرار دارد که این اقلام در میان رانندگان تاکسی توزیع شده است.

سلیمانی تصریح کرد: همچنین شش ایستگاه سیار ضدعفونی در محل میدان آزادی جهت ضدعفونی کردن تاکسی و اتوبوس‌های شهری مستقر شده است.

این مسئول با بیان اینکه حفظ فاصله در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بسیار حائز اهمیت است، گفت: در همین راستا از رانندگان تاکسی خواسته ایم در صندلی عقب دو مسافر سوار کنند و نه بیشتر تا این حفظ فاصله به خوبی صورت گیرد.

سلیمانی افزود: این اقدام فعلا در حد توصیه است و اگر به درجه ای از احساس خطر برسیم شاید این توصیه ها بصورت جدی‌تری پیگیری شوند.

وی خاطرنشان کرد: البته با توجه به وضعیت خانه نشینی مردم، در حال حاضر تاکسی های موجود با کمبود مسافر هم مواجه هستند و خودبخود این فاصله رعایت می شود، اما نیاز است که مردم و رانندگان تاکسی به این امر دقت داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار