معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از معرفی ۱۹۶ جاذبه گردشگری استان در فضای مجازی در قالب فیلم و عکس طی نوروز امسال خبرداد.
کد خبر: ۸۳۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 07 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایسنا،علی صابر، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور طی دو ماه اخیر، اظهار کرد: شیوع این بیماری در زمان اوج رونق گردشگری بود، بنابراین برخلاف سالهای گذشته امکان پذیرش مسافر را نداشتیم.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که در نوروز سالهای گذشته همیشه آن را برای تبلیغ جاذبه‌های گردشگری استان انجام می‌دادیم، چاپ بروشور و کتابچه های معرفی این جاذبه‌ها بود که امسال باتوجه به شیوع کرونا این برنامه را نداشتیم.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: امسال باتوجه به شرایط پیش آمده برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان از طریق فضای مجازی، به ویژه پلت فرم اینستاگرام برنامه ریزی کردیم که این اقدام با دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی و با هشتک "مانور تبلیغات گردشگری" انجام شد.

وی تصریح کرد: برنامه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در بستر فضای مجازی طی 9 روز انجام گرفت و طی این مدت 192 جاذبه گردشگری استان در قالب 36 فیلم و 152 عکس به مردم ایران معرفی شد.

صابر در ادامه با تاکید بر استفاده بیشتر از فضای مجازی برای تبلیغ جاذبه‌های گردشگری استان، عنوان کرد: باتوجه به هزینه‌هایی که هر ساله در بحث چاپ بروشور و کتابچه برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در ایام نوروز داریم، می‌توانیم بدون هزینه خاصی این جاذبه‌های را در فضای مجازی معرفی کنیم.

وی تاکید کرد: ضرورت دنیای کنونی ایجاب می‌کند که از تبلیغات کاغذی به سمت تبلیغات مجازی برویم، برای همین بیشتر روی این حوزه تمرکز می‌کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار