خیرین در آستان مقدس امامزاده ابراهیم با توزیع بسته های معیشتی به یاری خانواده های نیازمند شتافتند
کد خبر: ۸۳۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 06 April 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین توسلی با اشاره به اقداماتی که از سوی اوقاف در استان برای مقابله با کرونا انجام شده است، گفت: یکی از اقداماتی که در روز‌های اخیر انجام شده و همچنان ادامه دارد، توزیع پک معیشتی است.
وی در ادامه گفت :همچنین با توجه به تعطیلی کسب‌وکارها و ایجاد مشکل در تأمین معاش برای برخی از مردم، بخشی از موقوفات مرتبط برای تهیه ارزاق معیشتی اختصاص پیدا کرده است و بسته‌های ارزاق و پوشاک توسط خیرین و خادمان آستان مقدس امامزاده ابراهیم طوقچی تهیه و در بین مردم کم‌برخوردار توزیع شد تاکنون این بسته‌های معیشتی بین ۳۲۰ خانواده کم‌برخوردار توزیع شده است.
این مقام مسئول در ادامه گفت : بسته های معیشتی شامل (برنج ،روغن ،ماکارونی،سویا،قند و.....) که ارزش ریالی هر بسته یک میلیون و پانصد هزا ریال می باشد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان درباره دیگر اقدامات انجام شده تصریح کرد: با همکاری هیئت امناء بقاع و خیرین ضدعفونی کردن معابر وبقاع انجام شده و همچنان نیز در حال انجام است.
حجت الاسلام توسلی اظهار داشت: اقداماتی مانند ضدعفونی کردن معابر، تهیه و توزیع ماسک و تهیه سبد کالا برای توزیع میان محرومان از اقداماتی است که به صورت مستمر در اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان درحال انجام است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار