رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از بهره‌برداری از بیش از ۲۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در استان طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۳۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 06 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محسن دارابی ، با بیان اینکه سال گذشته فعالیت‌های خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان صورت گرفت، گفت: با این اقدامات موفق به صدور 748 فقره جواز تاسیس و طرح توسعه برای واحدهای صنعتی شدیم که سرمایه‌گذاری این واحدها در صورت بهره‌برداری حدود 70 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی آنها 17 هزار و 473 نفر است.

وی ادامه داد: به علاوه در سال گذشته 90 واحد صنعتی در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید که سرمایه‌گذاری این واحدها 2636 میلیارد ریال و اشتغالزایی آنها 1095 نفر بود.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه از فعالسازی 33 واحد صنعتی راکد استان در سال گذشته نیز یاد کرد و افزود: سرمایه‌گذاری این واحدها 1848 میلیارد ریال بود و با برگشت آنها به چرخه تولید، 544 نفر مشغول به کار شدند.

دارابی درباره فعالیت‌های معدنی صورت گرفته در سال قبل نیز خاطرنشان کرد: در این مدت 9 پروانه بهره‌برداری معدن با سرمایه‌گذاری 105 میلیارد ریال و اشتغالزایی 82 نفر در استان صادر شد.

وی ذخیره قطعی این معادن را حدود 9 میلیون تن اعلام کرد.

به گفته این مسئول، سال گذشته 22 معدن راکد استان نیز با سرمایه‌گذاری 496 میلیارد ریال و اشتغالزایی 200 نفر فعال شد.

دارابی اظهار کرد: سال گذشته 116 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز در استان برگزار شد که 1707 مصوبه داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار